نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه، جلب اعتماد مردم را بالاترین سرمایه اداره کل امور مالیاتی دانست و برجلب اعتماد مردم به عنوان پشتوانه محکم این نهاد تاکید کرد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ آیت‌الله «مصطفی علماء» نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه گفت : اخذ مالیات باید در کیفیت زندگی مردم تاثیر داشته و مردم شاهد تغییر در کیفیت زندگی خود باشند و این مورد به صداقتی که از طرف مسوُولان مالیاتی اعمال می‌شود بستگی تام دارد، لذا باید با مردم صادق بود تا مردم اعتماد کنند.

او گفت : از همان ابتدای ورود امام راحل بر عدم وابستگی به نفت تاکید فراوانی داشت، مقام معظم رهبری (مدظله العالی) هم بار‌ها بر این موضوع تاکید داشته اند، زیرا نفت متعلق به آیندگان است و در مقابل این همه منابع و ذخایر غیرنفتی ضرورتی برای استخراج و فروش نفت خام نداریم و همچنین قیمت بازار نفت در دستان استکبار است، لذا باید به محصولات پدید آمده از نفت روی آوریم، که هم سود بیشتری دارد و هم تولید خودمان می‌باشد.

او افزود: اگر با دقت عمل شود و با صداقت رفتار کنیم مردم هم اعتماد می‌کنند و خودشان برای پرداخت مالیات پیش قدم می‌شوند، زیرا پرداخت اصولی و قانونی مالیات پایه‌های امنیت، اقتصاد و پیشرفت کشور را تضمین می‌کند .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.