مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل گفت: ۸۶ مرکز نیکوکاری در استان اردبیل یاریگر نیازمندان هستند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، حسین دشتی، مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل در حاشیه آیین افتتاح مرکز نیکوکاری «شهید صمد میرزایی» گفت: هم‌اکنون ۸۶ مرکز نیکوکاری در سطح استان اردبیل فعالیت دارند که در رفع مشکلات و یاری‌رسانی به خانوار تحت حمایت و سایر اقشار آسیب‌پذیر جامعه نقش بسزایی ایفا می‌کنند.

او افزود: مراکز نیکوکاری با تکیه بر کمک‌های مردمی خدمات مختلفی را به اقشار آسیب‌پذیر ارائه می‌کنند که هدف اصلی از راه‌اندازی این مراکز واگذاری امور مردم به خود مردم است.

مدیر کل کمیته امداد استان اردبیل با اشاره به اینکه مسیر رسیدگی به نیاز‌های اساسی فقرا و محرومان جامعه با وجود مراکز نیکوکاری کاهش می‌یابد، بیان کرد: تمامی کمک‌های مردمی با نظر هیئت امنای مراکز نیکوکاری به نیازمندان واجد شرایط در همان محله اعطا می‌شود تا بخشی از مشکلات آن‌ها مرتفع شود.

دشتی به کمک چهار میلیارد و ۷۵۰ میلیون تومانی مردم خیر استان اردبیل به مراکز نیکوکاری در ماه مبارک رمضان سال‌جاری اشاره کرد و افزود: کمک‌های مردمی به مراکز نیکوکاری با توجه به شرایط اقتصادی و به خصوص شیوع ویروس کرونا نسبت به مدت مشابه خود در سال گذشته با افزایش چشمگیری روبه‌رو بوده است.

او با بیان اینکه همواره شاهد رشد چشمگیر کمک‌های مردمی برای رسیدگی به امور فقرا و خانوار بی‌بضاعت جامعه هستیم، گفت: حسن اعتماد خیران و نیکوکاران موجب شده است تا خدمات کیفی‌تری به مددجویان ارائه شود.

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل با اشاره به اینکه راه‌اندازی مرکز نیکوکاری «شهید صمد میرزایی» در محله وحدت اردبیل می‌تواند بستر‌های رفع مشکلات افراد نیازمند در این منطقه را فراهم کند، اعلام کرد: مرکز نیکوکاری «شهید صمد میرزایی» هشتادوششمین مرکز نیکوکاری در سطح استان اردبیل است که افتتاح می‌شود.

دشتی به حمایت کمیته امداد استان اردبیل از ۴۱ هزار خانوار تحت حمایت اشاره کرد و افزود: با کمک‌های نیکوکاران، در طول سال نیاز‌های اساسی مددجویان برطرف شده و همچنین مسیر خودکفایی آن‌ها نیز هموارتر می‌شود.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.