مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل گفت:: امسال بیش از ۵ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال و خودکفایی به مددجویان استان پرداخت شده است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، حسین دشتی، مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل گفت: امسال بیش از ۵ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال و خودکفایی به مددجویان استان پرداخت شده که از این مبلغ بیش از ۱ میلیارد تومان سهم مددجویان ساکن در مناطق محروم استان اردبیل بوده است.

او بحث اشتغال و ایجاد درآمد برای مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اردبیل در مناطق مختلف با هماهنگی و برنامه‌ریزی‌های دستگاه‌های اجرایی مربوطه در دستور کار قرار دارد.

دشتی حمایت از مددجویان را اولویت کمیته امداد دانست و تصریح کرد: در این راستا امسال ۱۴۰ طرح اشتغالزایی برای مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اردبیل اجرا می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل از راه‌اندازی کارگاه‌های آموزشی نیز خبر داد و گفت: همچنین طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده در کمیته امداد ارائه آموزش‌ها و مشاوره‌های لازم نیز با توجه به استعداد و توانایی‌های فردی مددجویان تحت حمایت انجام می‌شود.

دشتی در ادامه اظهار کرد: همچنین امیدواریم شاهد افزایش همکاری با بانک‌ها برای ارائه این تسهیلات در جهت ایجاد اشتغال پایدار برای مددجویان کمیته امداد و خودکفایی آن‌ها باشیم.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.