فرماندار ماهشهر از تامین آب روستای گرگر و ۱۰ روستای زیر پوشش تاسیسات شبکه آبرسانی مرغزار این شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، محسن بیرانوند فرماندار ماهشهر گفت: با توجه به اینکه آب آشامیدنی بخشی از شهرستان ماهشهر، امیدیه و رامشیر از تاسیسات آبرسانی مرغزار تامین می‌شود، خط انتقال آب به طول ۱۳ کیلومتر احداث، ولی به تاسیسات آبرسانی متصل نشده است.

او به بهره‌مندی ۴ هزار نفر از اهالی روستا‌های منطقه در صورت اتصال خط جدید به تاسیسات آب مرغزار اشاره کرد و افزود: اختلاف نظر بین امور آب جنوب شرق و سازمان آب و برق خوزستان در این خصوص وجود داشت که با برطرف شدن آن بزودی مردم این روستا‌ها از آب آشامیدنی سالم برخوردار خواهند شد.

بیرانوند با اشاره به متوقف شدن عملیات احداث تاسیسات آبرسانی به روستا‌های هدامه و بنیوار بیان کرد: عملیات احداث تاسیسات آبرسانی این ۲ روستا باگذشت چند سال هنوز به اتمام نرسیده و امید است با تمهیداتی که اتخاذ شده و تخصیص اعتبار از سوی شورای راهبردی روند احداث این تاسیسات آبرسانی بزودی از سرگرفته شود.

این مقام مسئول اذعان داشت: با تدابیر اندیشیده شده و اصلاح بخشی از خطوط انتقال آب روستایی توسط سازمان آب‌وبرق و آبفای استان در ماه آینده، شبکه آبرسانی روستا‌های حسبه و هدامه شهرستان ماهشهر پایدار خواهد شد.

فرماندار بندرماهشهر در خاتمه از مردم این شهرستان درخواست کرد با توجه به فصل گرما و کافی نبودن مقدار آب تولیدی متناسب با نیاز مصرف شهرستان، در مصرف آب صرفه جویی کنند تا آب مورد نیاز بهره برداران نقاط انتهایی خط آبرسانی نیز تامین شود.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Poland
بی نام
۱۹:۵۲ ۱۹ خرداد ۱۳۹۹
با سلام مشک آن است که خود ببوید نه آنکه عطار بگوید
ما که خود ماهشهریم چندین ماهه که هر روز قطعی آب داریم چند هفته است روزی دو سه ساعت بیشتر آب نداریم سه روز هم میشه که کلا آب قطع میباشد