بخشدار مرکزی اهواز گفت: پس از بارندگی، کیفیت آب آشامیدنی روستا‌ها کاهش می‌یابد و شرکت آب و فاضلاب روستایی تمهیدات لازم در این خصوص داشته باشد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، علی بلم چی بخشدار مرکزی اهواز گفت: پس از بارندگی، کیفیت آب آشامیدنی روستا‌ها نامطلوب می‌شود که شرکت آب و فاضلاب روستایی تمهیدات لازم در این خصوص داشته باشد و تانکر‌های توزیع آب نیز در نظر بگیرد.

او افزود: شرکت آب و فاضلاب روستایی آمادگی لازم برای تامین آب روستا‌ها بویژه روستا‌های بالا دست شهر ال‌هایی را داشته باشد و قطعی برق و ناپایداری شبکه، مشکلاتی را برای روستاییان به وجود آورده است که نیاز است شرکت توزیع برق اقدامات پیشگیرانه داشته باشد.

بلم چی بیان داشت: همه روستای منطقه بامدژ در سیل فروردین ماه اهواز دچار آسیب جدی شده اند و زیر آب رفته اند و این منطقه به شدت در برابر طغیان آب و بالا آمدن رودخانه آسیب پذیر است و باید برای این شرایط همیشه آمادگی داشت.

بخشدار مرکزی اهواز تصریح کرد: اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای اقدامات خوبی در این بخش انجام داده و با توجه به مشکلات جاده بامدژ و مشخص شدن پیمانکار این مسیر، نیاز است که هرچه سریعتر برای ساماندهی این جاده اقدام شود.

انتهای پیام/م

تاثیر بد بارندگی بر آب شرب در خوزستان

برچسب ها: بارندگی ، حمل و نقل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.