فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید تندگویان در اهواز از ارسال روزانه ۳۳ دستگاه تانکر آبرسان به منظور تامین آب آشامیدنی بخش غیزانیه اهواز خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سرهنگ پاسدار عباس ممبینی فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید تندگویان در اهواز گفت: روزانه ۳۳ سرویس آب آشامیدنی سالم بوسیله تانکر به مناطق مختلف بخش غیزانیه از توابع کلانشهر اهواز ارسال می‌شود.

او با بیان اینکه تاکنون ۱۶ هزار بسته آب ۱.۵ لیتری نیز بین اهالی این منطقه توزیع شده است، افزود: باتوجه به شرایط خاص منطقه غیزانیه و مشکلاتی که در زمینه آبرسانی وجود داشت، حوزه مقاومت بسیج شهید تندگویان وزارت نفت ۶ تانکر را برای آبرسانی به این منطقه اختصاص داد و ۵ تانکر دیگر برای خدمت رسانی اضافه شد.

سرهنگ پاسدار ممبینی با بیان اینکه در مجموع ۱۱ تانکر و هر تانکر روزانه در ۳ مرحله آب آشامیدنی سالم را به غیزانیه می‌رسانند اظهار داشت: در گام نخست پروژه انتقال آب به غیزانیه شرکت نفت نیز برای تامین بخشی از اعتبار این پروژه وارد عمل شده و تانکر‌های آبرسانی بسیج شهید تندگویان نیز تا رفع کامل مشکل آب در غیزانیه خدمت رسانی خواهند کرد.

این مقام مسئول تصریح کرد: همچنین شرکت ملی نفت در رزمایش کمک مومنانه و همدلی نیز ۱۸ هزار بسته غذایی را تحویل سپاه، فرمانداری و استانداری داده و ۴ پایگاه حوزه مقاومت بسیج شهید تندگویان نیز توانسته در منطقه غیزانیه ۴۷ حسینیه، مسجد و ۵۰ واحد مسکونی را تعمیر و بازسازی کند.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید تندگویان در اهواز ادامه داد: باتوجه به محرومیت منطقه غیزانیه فعالیت و خدمات رسانی گروه‌های جهادی این پایگاه بسیج بیشتر شده و تا بهبود شرایط در کنار مردم خواهیم بود.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.