مدیرعامل پست خواستار اهتمام بیشتر استان‌ها در جذب ترافیک کالا‌های بومی و محلی شد

معاون وزیر، رییس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت ملی پست گفت: بنا به تاکید وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، مدیران استان‌ها می‌بایست اهتمام بیشتری در جذب ترافیک کالا‌های استراتژیک داشته باشند.

به گزارش حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، حسین نعمتی در جلسه ارزیابی عملکرد واحد‌های اجرایی کشور که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، افزود: با توجه به تغییر رویکرد شبکه در افزایش سهم کالا و بسته در سبد ترافیکی مرسولات، ضروری است واحد‌های اجرایی با افزایش سطح تعاملات برون سازمانی و اتخاذ شیوه‌های نوین بازاریابی، همراهی بیشتری با مسئولان ارشد شبکه در تحقق اهداف تعیین شده داشته باشند.

وی بر اهمیت سیاست واحد به کارگیری نیروی انسانی تاکید کرد و اظهار داشت: جانمایی نیرو‌ها می‌بایست براساس ردیف و مسئولیت تعیین شده انجام شود و واحد‌هایی که با انباشت نیرو مواجه هستند هرچه سریعتر تصمیم گیری کرده و نسبت به جایگزین کردن نیرو‌هایی که از شبکه خارج شدند اقدام کنند.


بیشتر بخوانید


مدیرعامل همچنین خواستار استفاده مناسب از تمامی ظرفیت‌ها، امکانات سخت افزاری و نرم افزاری و فضا‌های موجود سطح شبکه شد و گفت: قبل از هرگونه تصمیم گیری در خصوص واگذاری فضا‌های مازاد، نیازسنجی دقیقی از خدماتی که در حال حاضر ارایه می‌شود و یا براساس اهداف تعیین شده باید ارایه شود، صورت گیرد.

نعمتی به اقدامات موثر شرکت ملی پست در خصوص ارتقا کیفیت خدمات اشاره کرد و گفت: اجرای طرح پرداخت براساس عملکرد موزعین (PFP) نتایج رضایت بخشی به همراه داشته است که امیدواریم این برنامه در تمامی سطوح به زودی اجرایی شود.

معاون وزیر در ادامه به نقش و جایگاه پست در گذر از بحران شیوع کرونا اشاره کرد و افزود: حضور قدرتمند پست در پرکردن خلأ بسیاری از خدمات رسان‌ها و در عمل به وظایف ذاتی، مورد تحسین رییس جمهور، معاون اول رییس جمهور و وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات قرار گرفت که این مهم، ظرفیت‌هایی جدیدی را پیش روی این شبکه ایجاد کرده است.

وی همچنین بر ضرورت همراهی بیشتر مدیران اجرایی با برنامه‌ها و سیاست‌های شبکه به ویژه در اجرای پروژه مراکز شتاب دهی تاکید کرد و گفت: به ثمر رسیدن این هدف بزرگ در گرو مشارکت و اجرای دقیق وظایف محوله در هر استان یا واحد اجرایی است.

نعمتی از اجرای طرح ارزیابی عملکرد شبکه براساس مدل BSC ابراز رضایت کرد و افزود: با توجه به اینکه این مدل پویا و انعطاف پذیر است، مدیران می‌توانند همواره نظرات و پیشنهادات خود را به منظور اجرای بهتر مطرح و با ارایه به موقع آمار و اطلاعات دقیق و شفاف، نقش موثرتری در اجرای دقیق‌تر آن ایفا کنند.

مدیرعامل در ادامه از شش واحد اجرایی استانی و منطقه پستی تهران که عملکرد بهتری در سال ۹۸ داشتند قدردانی کرد و خواستار همراهی بیشتر مدیران سایر واحد‌های اجرایی با اهداف و برنامه‌های تعیین شده در سال ۹۹ شد.

در ادامه این جلسه هر یک از اعضای هیئت مدیره و معاونان مدیرعامل به طرح دیدگاه‌ها، نقطه نظرات و خواسته‌های خود پیرامون موضوعات مختلف حوزه‌های فنی و بازرگانی، برنامه ریزی، پشتیبانی و توسعه مدیریت و فناوری پرداختند.

طرح مسائل و مشکلات واحد‌های اجرایی از سوی چند تن از مدیران استانی، از دیگر بخش‌های جلسه ارزیابی عملکرد واحد‌های اجرایی بود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۲۳:۵۹ ۲۳ خرداد ۱۳۹۹
پست خیلی کنده .
یه از سایت ها یه چیزی رو میخری حداقل یه هفته طول می‌کشه برسه دستت
آخرین اخبار