مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی از توزیع ۳۶۰ بسته معیشتی بین نیازمندان روستا‌های شهرستان‌های نهبندان و سربیشه خبر داد.

 رضایی مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند،  با اشاره به ارکان ساختاری جمعیت هلال احمر گفت: هلال احمر جمعیتی خدمتگذار بوده که تسکین آلام بشری فلسفه وجودی این جمعیت است.

او با بیان اینکه داوطلبان جمعیت هلال احمر همواره در بحران‌ها خط مقدم هستند، افزود: علاوه بر این، خدمت به محرومان و نیازمندان در زمان آرامش از جمله اقداماتی بوده که توسط این افراد رقم می‌خورد.

رضایی با اشاره به شیوع کرونا و تاثیر آن بر اقشار محروم بیان کرد: فعالیت ویروس کرونا در کشور و استان علاوه بر به خطر انداختن سلامت جامعه، معیشت بسیاری از خانواده را در شرایط سختی قرار داده است

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی  ادامه داد: به دنبال شیوع این ویروس، جمعیت هلال احمر همه ظرفیت‌های درونی و بیرونی را فعال کرده تا با استفاده از منابع داخلی و کمک‌های مردمی بخشی از آسیب‌های معیشتی مردم نیازمند را جبران کند.


بیشتر بخوانید


او توزیع بسته‌های غذایی بین نیازمندان را از جمله اقدامات انجام شده دانست و افزود: در این راستا ۳۶۰ بسته غذایی برای ۱۵ روستای مرزی شهرستان‌های نهبندان و سربیشه به همت خیریه علی ابن ابیطالب (ع) تهیه و با حضور هنرمندان و ورزشکاران مطرح کشوری در بین نیازمندان توزیع شده است.

رضایی بیان کرد: حمایت‌های جمعیت هلال احمر تنها به توزیع بسته‌های غذایی معطوف نمی‌شود بلکه اجرای طرح‌های مختلف حمایتی و اعزام کاروان‌های سلامت از دیگر اقدامات انجام شده است.

انتهای پیام / ط ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار