سرپرست جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی گفت: باید جوانان را به نحوی آموزش داده و توانمند کنیم که با کمترین امکانات بیشترین امدادرسانی‌ها را داشته باشند.

آموزش جوانان مشق ویژه هلال احمر خراسان جنوبی/ضرورت توجه به طرح‌های بومیبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، رضایی سرپرست جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی گفت: خراسان جنوبی دارای جوانان و مردمانی سخت کوش بوده که با کمترین ادعا، بیشترین تلاش‌ها را برای رفع مشکلات استان دارند.

او با اشاره به تلاش بی شائبه مرزنشینان خراسان جنوبی افزود: امنیت کنونی استان و کشور را مدیون فداکاری این قشر غیور و وطن دوست هستیم.

رضایی با اشاره به مرز مشترک خراسان جنوبی با افغانستان اظهار کرد: فرهنگ و تمدن غنی مردم و تلاش نیرو‌های نظامی باعث شده که خراسان جنوبی یکی از امن‌ترین مناطق در کشور باشد.

سرپرست جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی بیان کرد: با توجه به محرومیت‌ها و شرایط خاص در استان، می‌طلبد دیدگاه مدیران کشوری به خراسان جنوبی نسبت به دیگر استان‌ها متفاوت باشد.

او با اشاره به پیشینه فرهنگی خراسان جنوبی بیان کرد: پدر پنج علم دنیا در این استان رشد کرده اند و نسبت به جمعیت، بالاترین درصد دانشجو در کشور را دارا هستیم.

رضایی با بیان اینکه هلال احمر نهاد غیر دولتی و خدمت رسان به جامعه بوده که متکی به جوانان است، گفت: اگر جوانان و اعضای داوطلب از جمعیت گرفته شود، فعالیت مثمر ثمری نخواهیم داشت.

سرپرست جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی حضور در عرصه‌های اجتماعی، تربیت جوانان و افزایش سرعت و دقت در امدادرسانی‌ها را از جمله اهداف بکارگیری جوانان در جمعیت عنوان کرد و گفت: جمعیت هلال احمر جوانان را برای پذیرفتن مسئولیت‌های مختلف در ارکان نظام آماده می‌کند.

او  اظهار کرد: جوانان هلال احمر همواره در تمام صحنه‌ها و حوادث حضور دارند بنابراین می‌طلبد امتیازاتی برای این قشر دیده شود.

رضایی تاکید کرد: باید جوانان را به نحوی آموزش و توانمند کنیم که با کمترین امکانات بیشترین امدادرسانی‌ها را داشته باشیم.

سرپرست جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی خواستار پذیرفتن طرح‌های بومی و ابتکاری جوانان خراسان جنوبی از سوی سازمان شد و اظهار کرد: همچنین خواستاریم دیدگاه مدیران سازمان نسبت به استان‌های کم برخوردار و مستعد متفاوت باشد.

او بیان کرد: خواستاریم توزیع امکانات بر اساس قابلیت ها، توانمند‌ها و محرومیت‌های هر استان قرار گیرد. 

انتهای پیام / ط ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار