فرماندار ریگان از آسفالت و روکش ۳۰ کیلومتر از را‌ه‌های روستایی ریگان خبر داد.

آسفالت و روکش ۳۰ کیلومتر از را‌ه‌های روستایی ریگانامین باقری فرماندار ریگان امروز در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، گفت: روکش آسفالت ۷ کیلومتر از محور روستاهای علی اباد پشت ریگ، ملک آباد، شیر آباد آغاز شده است که با روکش این محور ۱۰ روستا از مزایای آن برخوردار خواهند شد.

او تصریح کرد: برای روکش آسفالت این محور بیش از ۷۰ میلیارد ریال اعتبار هزینه خواهد شد واهالی این مناطق از راه آسفالته مناسب برخوردار خواهند شد. 

فرماندار ریگان تصریح کرد: این محور یکی از محور‌های روستایی غیر استاندار شهرستان بود که با روکش آسفالت ایمن سازی خواهد شد.

باقری بیان داشت: ۶ کیلومتر از ورودی ۵ روستای شهرستان ریگان آسفالت خواهد شد که با آسفالت ورودی این روستا‌ها اهالی از راه اسفالته مناسب برخوردار خواهند شد.

او افزود: ورودی این روستا‌ها غیر استاندارد و شنی وخاکی بود که با آسفالت این محور‌ها دسترسی روستائیان به راه مناسب اسان‌تر خواهد شد.

فرماندار ریگان از زیرسازی و آسفالت ۱۷ کیلومتر از محور سرزه شهرستان ریگان خبر داد و بیان داشت: ۱۷ کیلومتر از این محور در گذشته آسفالت شده است.

باقری بیان داشت: سنگلاخی بودن، غیر استاندار بودن و در زمان بارندگی باتلاقی بودن این محور از جمله مشکلات اهالی مناطق سرزه شهرستان ریگان بود.

او عنوان کرد: با آسفالت این محور مشکل کشاورزان مناطق سرزه که به سختی محصولات کشاورزی و دامی خود را به فروش می‌رساندند، حل خواهد شد.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.