فرماندار زرند گفت: تا قبل از عید نوروز و شروع سفر‌های نوروزی، محور پرحادثه گردنه ده علیرضا زرند، از بالاترین درجه ایمنی ترافیکی برخوردار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، علی صادق زاده فرماندار زرند به اتفاق یحیی پورحبیبی رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان زرند و سروان اثنی عشری رئیس پلیس راه زرند_یزد، از عملیات اجرایی تعریض و شانه سازی در محدوده چهارکیلومتری انتهای گردنه ده علیرضا در محور زرندراور بازدید کرد.

فرماندار زرند با بیان اینکه این پروژه تکمیلی افزایش ضریب ایمنی ترافیکی گردنه خطرناک ده علیرضا، با استفاده از باطله و مصالح تراشیده شده حاصل از عملیات روکش آسفالت این محور در حال انجام است، این اقدام را در راستای تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی با کمترین هزینه عنوان کرد.

صادق زاده افزود: با اجرای این پروژه ابتکاری و اقتصاد مقاومتی تا قبل از شروع سفر‌های نوروزی، ضریب ایمنی ترافیکی این محور به بالاترین درجه خود خواهد رسید.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان نیز گفت: این عملیات به صورت امانی و با استفاده از امکانات و تجهیزات این اداره از امروز آغاز و به مدت هفت روز ادامه خواهد داشت.

پورحبیبی افزود: این پروژه اقتصاد مقاومتی، با استفاده از مصالح و باطله‌های تراشیده شده حاصل از عملیات روکش آسفالت و حذف پله ایجاده شده در لبه آسفالت و شانه سازی در محدوده چهارکیلومتری انتهای گردنه ده علیرضا واقع در محور زرند راور است.

انتهای پیام /ی

برچسب ها: ترافیک ، حمل و نقل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار