فرماندار آبادان گفت: ظرفیت بیمارستان طالقانی تکمیل شده است عده ای را در بیمارستان امام خمینی (نفت) پذیرش کردیم ، قصد داریم بیمارستان شهید بهشتی را آماده کنیم.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ، سید زین العابدین موسوی فرماندار آبادان با اشاره به افزایش بی رویه مبتلایان به ویروس کرونا و  وضعیت قرمز آبادان گفت: ظرفیت بیمارستان طالقانی آبادان  تکمیل شده است  و قصد داریم بیمارستان شهید بهشتی این شهرستان را برای مبتلایان به این بیماری آماده کنیم.

او علت افزایش ویروس کرونا در جنوب غرب خوزستان را تنها مردم دانست و افزود: بازاریان و کسبه به هیچ عنوان در این بیماری مقصر نیستند تنها دلیل اصلی کسانی هستند که بی جهت شهر و بازارها را شلوغ کرده اند.

فرماندار آبادان ادامه داد: از مردم شهر میخوایم تمامی پروتکل های  بهداشتی را رعایت کنند و به هنگام خروج از منزل  انجام کارهای ضروری حتما از ماسک استفاده کنند زیرا اگر به ویروس کرونا مبتلا باشیم و رعایت نکنیم این ویروس قوی تر میشود.

موسوی تصریح کرد: کمیته ای به نام پلیس سلامت در سطح کشور فقط در شهرستان آبادان تشکیل شده است که مردم باید طبق این دستور العمل پیش بروند ، دانشکده علوم پزشکی باید هر روز راس ساعت ۱۵:۰۰ نام مبتلایان را با ذکر شماره تماس و ادرس محل سکونت بصورت محرمانه در اختیار کمیته پلیس سلامت قرار دهد.

او در پایان گفت: هدف از قرار دادن پلیس سلامت این است  که آن دسته از افرادی که آزمایش کرونای آنها  مثبت می شوند در حالت کنترل خودمان در بیاوریم و بصورت مستمر تحت نظارت این کمیته هستند.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.