مدیرکل شرکت غله وخدمات بازرگانی استان اردبیل گفت:در راستای پیشگیری ازشیوع ویروس کرونا استفاده از دستگاه کارتخوان در کارخانه های آرد و ذخیره سازی استان اردبیل اجباری است.

دستگاه کارتخوان در کارخانه های آرد و ذخیره سازی اردبیل اجباری استبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، علی نوبخت، مدیرکل شرکت غله وخدمات بازرگانی استان اردبیل در بازدید از کارخانه های آرد اردبیل گفت:در راستای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا استفاده از دستگاه کارتخوان در کارخانه های آرد و ذخیره سازی اردبیل اجباری بوده وردوبدل کردن پول نقد در این مراکز ممنوع است و با متخلفان توسط دستگاه های مربوطه برخورد می شود.

او بيان کرد: معرفي شوندگان برتر در زنجيره گندم، آرد و نان، مي‌توانند با عرضه توانمندي‌ها و مهارت‌هاي خود، يکي از ارکان ترويج و آموزش اصولي اين زنجيره باشند و فعالان این عرصه باانگیزه مضاعف به فعالیت خود ادامه می دهند.

مدیرکل شرکت غله وخدمات بازرگانی استان اردبیل با بيان اينکه مراسم تجليل از برگزيدگان زنجيره گندم، آرد و نان در راستاي ارج نهادن به زحمات تلاشگران اين زنجيره برگزار شد، گفت:روش‌هاي اصولي به يک عادت دلخواه در زنجيره گندم، آرد و نان باید تبديل گردد.

نوبخت افزود:بهتر است انتخاب‌ها بر اساس معيار مشخص و شاخص‌هاي مدون در سطح کشوري باشد تا بتوانیم بعد از انتخاب برترين هر استان، فرد بهتر در حوزه ملي را نيز انتخاب کرد که اين موضوع تأثيري بسزایی در انگيزه افراد خواهد داشت.

او اظهار کرد: بايد بسته‌هاي حمايتي و تشويقي نيز براي افراد برتر در نظر گرفت تا نقش تشويقي اين مراسم‌ها پررنگ‌تر به نظر آيد.

مدیرکل شرکت غله وخدمات بازرگانی استان اردبیل افزود: در استان اردبيل برتر شدن کارخانه آرد در موضوع درجه‌بندي لحاظ می شود و نظارت مستمری بر کارخانه های آرد در استان وجود دارد.

نوبخت گفت: تمامي واحدهاي نانوايي درراستای پیشگیری ازشیوع ویروس کرونا ضدعفونی می شوند و علاوه بر آن، کارخانه‌هاي آرد و سيلوها نيز گندزدايي و ضدعفوني شدند و اين عمليات در مراحل توليد نيز اجرا مي‌شود.      

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.