شمار مبتلایان به کرونا در استان هرمزگان به ۵ هزار و ۶۰۵ نفر رسید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان،دکتر فاطمه نوروزیان مدیر روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: با ابتلای ۳۴۱ نفر دیگر به کرونا، در ۲۴ ساعت گذشته شمار مبتلایان در استان به ۵ هزار و ۶۰۵ نفر رسید.

نوروزیان افزود: از این شمار، ۱۷۰ نفر در بندرعباس، ۳۶ نفر در میناب، ۳۵ نفر در بندرلنگه، ۳۲ نفر در قشم، ۲۷ نفر در جاسک، ۱۵ نفر در سیریک، ۹ نفر در حاجی آباد، ۸ نفر در رودان، خمیر و بستک هرکدام ۴ نفر و یک نفر در کیش ثبت شده است.

او گفت: با شمار مبتلایان امروز، اکنون در بندرعباس سه هزار و ۷۵۴ بیمار، میناب ۴۷۰، قشم ۳۲۱، رودان ۲۸۱، بندرخمیر ۲۱۶، بندرلنگه ۱۹۷، حاجی آباد ۱۴۱، کیش ۷۰، جاسک ۶۳، بستک ۳۸، پارسیان ۲۵، سیریک ۲۵ و در بشاگرد ۴ بیمار مبتلا به کووید ۱۹ ثبت شده است.

مدیر روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: در ۲۴ ساعت گذشته یک خانم ۶۶ ساله با سابقه فشار خون بالا بر اثر ابتلای به کرونا جان باخت و شمار کل جانباختگان به ۷۳ نفر رسید.

نوروزیان افزود: تاکنون چهار هزار و ۲۱ بیمار با علائم حاد تنفسی به بیمارستان‌های استان مراجعه کرده اند که از این شمار ۳ هزار و ۴۸۲ نفر مرخص شده و ۲۷۷ نفر بستری اند.

مدیر روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان افزود: ۳۶ نفر از افراد بستری با علائم حاد تنفسی در بخش مراقبت‌های ویژه (آی سی یو) بستری اند که حال ۶ نفرشان وخیم است.

دکتر نوروزیان گفت: از مجموع ۵ هزار و ۶۰۵ مورد مثبت به کرونا در استان، دو هزار و ۹۵۰ نفر بهبود یافته، دو هزار و ۴۴۲ نفر تحت مراقبت خانگی، ۵ نفر در مراکز تکمیل درمان و ۱۳۵ نفر نیز در بیمارستان‌های استان بستری اند.

او افزود: تاکنون از ۲۲ هزار و ۷۳۳ آزمایش کووید ۱۹ در استان انجام شده است که نزدیک به ۲۵ درصد یعنی ۵ هزار و ۶۰۵ نفر مثبت بوده است.

انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.