مدیرعامل شرکت بهره برداری قطار شهری تبریز گفت: زمان انتظار شهروندان برای سوارشدن به قطار شهری با ۴ دقیقه کاهش از ۱۷ دقیقه به ۱۳ دقیقه کاهش پیدا کرد.

زمان انتظار قطارشهری تبریز ۴ دقیقه کاهش یافتبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز،بهرام فرهخت مدیرعامل شرکت بهره برداری قطار شهری تبریز افزود: در زمان حاضر یک رام قطار به ناوگان قطار شهری تبریز اضافه شده است و چهار رام قطار به طور تمام وقت در خط اول فعال است که به طور متوسط ماهانه ۷ هزار نفر از شهروندان از خدمات قطارشهری تبریز استفاده می‌کنند که امیدواریم کاهش زمان در ترغیب استفاده بیشتر ازاین ناوگان ریلی درون شهری موثر باشد.

او از کاهش قابل توجه مسافران متروی تبریز در طی ماه‌های اخیر خبر داد و اظهار داشت: همه گیری و شیوع ویروس کرونا تاثیر مستقیمی بر کاهش جابه جایی مسافران از طریق مترو داشته است به طوری که در ماه‌های پایانی سال گذشته بیش از ۳۰ هزار نفر از خدمات مترو بهره مند می‌شدند، اما این روز‌ها شاهد کاهش قابل توجه این آمار هستیم.

فرهخت کاهش سرفاصله حرکت قطار‌ها در خطوط مترو را نویدبخش افزایش خدمات رسانی به همشهریان دانست و ادامه داد: کاهش زمان انتظار، بدون شک در تسهیل رفت و آمد‌های بین شهری همشهریان تاثیرگذار خواهد بود.

به گفته اوخدمات رسانی مطلوب به شهروندان، دقت در نگهداری و تعمیر و تجهیز به موقع را طلب می‌کند که از این رو انتظار می‌رود متولیان امر این موضوع را در اولویت قرار دهند.

فرهخت افزود: لازم است تا بودجه‌های عمرانی برای شرکت بهره برداری مترو تبریز اختصاص یابد چرا که با وجود گذشت زمان برخی بخش‌ها نیازمند تعمیر و تخصیص اعتبار است.

قطار شهری تبریز همه روزه از ساعت ۶:۳۰ تا ۲۱ در فاز اول و دوم خط یک و ساعت ۱۱ تا ۱۴ در فاز سوم خط یک (حدفاصل ایستگاه میدان کهن تا ایستگاه نور) به شهروندان خدمات ارائه می‌کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.