در مراسم تشییع پیکر دبیرکل سابق جنبش جهاد اسلامی؛

زیاد نخاله: رمضان عبدالله اثری روشن در مسیر جهاد از خود به جا گذاشت

زیاد نخاله در مراسم تشییع پیکر رمضان عبدالله، از تلاش‌های وی در مسیر جهاد ومقاومت سخن گفت.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه خبری المیادین، زیاد نخاله، دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین در مراسم تشییع پیکر «رمضان عبدالله شلح» دبیرکل سابق این جنبش، از تلاش‌های وی در مسیر جهاد ومقاومت تقدیر کرد.

زیاد نخاله گفت: شلح اثری روشن از خود در مسیر جهاد ومقاومت بسوی فلسطین و قدس به یادگار گذاشت.

وی همچنین تصریح کرد: عهدی وجود دارد تا مسیر مقاومت برای فلسطین و قدس ادامه یابد.

در این مراسم همچنین «طلال ناجی» معاون دبیرکل جبهه مردمی آزادسازی فلسطین اعلام کرد جنبش جهاد به یک چهره سخت مقاومت بدل گشته است.

جنبش جهاد اسلامی فلسطین اعلام کرده پیکر رمضان عبدالله شلح دبیرکل سابق این جنبش به مصر منتقل می‌شود تا از آن طریق در غزه به خاک سپرده شود.

شلح پس از یک دوره بیماری طولانی مدت در بیمارستان درگذشت. وی پس از ترور شهید فتحی شقاقی در سال ۱۹۹۵، به مدت ۲۳ سال رهبری جنبش جهاد اسلامی فلسطین را برعهده داشت.

همچنین در پی درگذشت رمضان عبدالله شلح، دبیرکل سابق جنبش جهاد اسلامی فلسطین، شخصیت ها و گروه های مختلفی درگذشت وی را تسلیت گفتند.

حزب الله لبنان با استناد به آیه‌ای از قرآن کریم اعلام کرد: شب گذشته برادری دوست داشتنی، دوستی عزیز، رهبری فرزانه و مجاهدی بزرگ یعنی برادر، دکتر رمضان عبد الله شلح، دبیرکل سابق جنبش جهاد اسلامی فلسطین، دنیای ما را پس از رنج طولانی ناشی از بیماری ترک کرد. ما با رفتن او یک قامت استوار از قامت‌های مقاومت در عصر جدید را از دست دادیم.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۴ ۱۸ خرداد ۱۳۹۹
زیاد نخاله؟! عجب اسمی
آخرین اخبار