ابراز رعایت فرماندار فراهان از رعایت بهداشت در حوزه‌های امتحانی مدارس

فرماندار شهرستان فراهان در بازدید حوزه‌های امتحانی مدارس از رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی ابراز رضایت کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، خزائی پور فرماندار شهرستان فراهان که به همراه مدیر آموزش و پرورش با حضور در حوزه امتحانات نهایی پایه دوازدهم، از نزدیک در جریان فرآیند برگزاری آزمون‌ها در شرایط کرونا قرار گرفتند.

خزائی پور در این بازدید با تشکر از مدیریت آموزش و پرورش، از رعایت پروتکل‌های بهداشتی و همچنین چینش صحیح صندلی‌ها با رعایت فاصله اجتماعی و نیز از از نظم و آرامش حوزه‌های امتحان نهایی ابراز رضایت کامل کرد.

خزائی پور فرماندار شهرستان فراهان در جریان این بازدید ** گفت: خوشبختانه با تدابیر اتخاذ شده از سوی مدیریت آموزش و پرورش و تمهید مقدمات برگزاری امتحانات و از سویی دیگر رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی، امیدواریم دانش آموزان عزیز در کمال آرامش و به دور از هر گونه استرس و نگرانی در حوزه‌های امتحانی حضور داشته باشند.

ارتگلی مدیر آموزش و پرورش شهرستان فراهان هم ضمن ارائه گزارشی از فعالیت‌های صورت گرفته جهت برگزاری مطلوب امتحانات با اشاره به شرایط خاص جامعه در مقابله با ویروس کرونا، مهمترین مسئله در برگزاری امتحانات نهایی به صورت حضوری را سلامت دانش آموزان عنوان کرد.

ارتگلی افزود: هزارو ۸۶۴ دانش آموز فراهانی از ۱۷ خرداد با رعایت ضوابط بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در آزمون نهایی پایه دوازدهم شرکت می‌کنند.

او تصریح کرد: امتحانات پایه‌های دوازدهم در رشته‌های تجربی، انسانی، پیش دانشگاهی (تجربی و انسانی)، سوم متوسطه قدیم (تجربی و انسانی) تا ۱۷ تیر ادامه خواهد داشت.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان فراهان تاکید کرد: خانواده‌ها بابت سلامتی فرزندان خود نگران نباشند و کادر برگزاری امتحانات نیز موظف به رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و استفاده از ماسک و دستکش هستند.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.