مسئول بسیج مساجد و محلات سپاه ثارلله استان کرمان گفت: رزمایش کمک‌های مومنانه در قالب اهدای خون از امروز در سراسر استان کرمان آغاز شد.

 حجت الاسلام محمد رضایی، مسئول بسیج مساجد و محلات سپاه ثارلله استان کرمان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، با بیان اینکه احیای زندگی، پویش کمک مومنانه در قالب طرح انتقال خون در سراسر کشور به صورت همزمان در حال برگزاری است،گفت: این طرح در کرمان نیز از  امروز آغاز شده است. 

او افزود: هدف از برگزاری این رزمایش، بهره مندی افراد نیازمند به گروه‌های خونی است. 

 حجت الاسلام رضایی با اشاره به اینکه از مردم و کسانی که شرایط مساعدی برای اهدای خون دارند درخواست داریم با مراجعه به پایگاه‌های در نظر گرفته شده در این اقدام خداپسندانه شرکت و با اهدا خون خود به بیماران کمک کنند.

او درباره پایگاه های در نظر گرفته شده شهرکرمان برای این رزمایش تصریح کرد: این رزمایش صبح سه‌شنبه و پنجشنبه ویژه خواهران در سپاه  ناحیه حضرت رسول (ص)، ۲۳ و ۲۲ خرداد در پایگاه سیار میدان آزادی، عصر سه‌شنبه درسپاه ناحیه حضرت رسول( ص) و از ساعت ۱۵ تا ۲۰ ویژه برادران در مسجد امام حسین (ع) انتهای خیابان مهدیه، از امروز به مدت یک هفته از ساعت  ۷‌و نیم صبح تا ۹ ویژه خواهران در ناحیه سپاه  حضرت امیرالمؤمنین ( ع)  و عصر روز پنجشنبه  از ساعت ۱۵ تا ۲۰ در مسجد امام خمینی ( ره)  واقع در خیابان امام (ره)  ویژه برادران برگزار می شود. 

مسئول بسیج مساجد و محلات سپاه ثارلله استان کرمان درباره پایگاه های اهدای خون طرح کمک مومنانه در سطح استان گفت: نواحی رفسنجان، سیرجان، جیرفت، بم، سیرجان، بافت، راور، گلباف و کوهبنان نیز در روزهای مختلف آماده دریافت خون اهدایی خیران هستند که مردم  می توانند برای اطلاع دقیق از  روز و ساعت مراجعه به نواحی بسیج این شهرستان ها مراجعه کنند. 

 انتهای پیام/ م 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار