مشاور مدیرعامل استقلال گفت: انتشار فایل صوتی صحبت‌های مسئولان باشگاه کار بسیار بدی بود.

عبداللهیان در استقلالنصرالله عبداللهی مشاور عالی احمد سعادتمند (مدیرعامل باشگاه استقلال) درباره شرایط این تیم و برگزاری رقابت های لیگ برتر فوتبال در گفت‌وگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، صحبت هایی را مطرح کرد.

مشاور مدیرعامل استقلال گفت: زمین‌های خوبی برای تمرین تیم فراهم شده و بازیکنان به صورت منظم تمریناتشان را برگزار می‌کنند. فرهاد مجیدی برای تیم وقت زیادی می‌گذارد و بازیکنان هم با تمام وجود تمرین می‌کنند. همه چیز مرتب است و کادرفنی به خوبی کارش را انجام می‌دهد. با زحمات دکتر نوروزی از نظر پزشکی مشکلی نداریم و امکانات بهداشتی لازم فراهم شده است. بازیکنان پیش از تمرین از تونل ضد عفونی عبور می‌کنند و فاصله اجتماعی هم به خوبی رعایت می‌شود.  

کسانی که فایل صوتی دیگران را منتشر می‌کردند، دیگر در استقلال نیستند 

عبداللهی درباره انتشار فایل صوتی صحبت‌های محرمانه منزوی در جلسه هیئت مدیره باشگاه گفت: این کار‌ها اصلا درست نیست. برای مقطع کوتاهی که یک عده در باشگاه حضور داشتند، صحبت‌ها به بیرون درز پیدا می‌کرد. این کار واقعا بد بود، اما خدا را شکر دیگر چنین اتفاقاتی در باشگاه رخ نمی‌دهد و کسانی که دست به چنین اقداماتی می‌زدند دیگر در باشگاه حضور ندارند.

هواداران وقتی حُسن نیت سعادتمند را دیدند، برای کمک به باشگاه پیش قدم شدند

او با تمجید از سعادتمند گفت: تنها کسی که تا این اندازه برای باشگاه وقت می‌گذارد، سعادتمند است. او هر روز از صبح تا شب برای باشگاه زحمت می‌کشد. سعادتمند برای تامین منابع مالی تلاش زیادی می‌کند تا وضع مالی بازیکنان خوب باشد. مدیرعامل استقلال تمام کار‌ها را به خوبی انجام می‌دهد و همه باید به او کمک کنند. جدا از حامیان مالی باشگاه، هواداران تیم هم وقتی حسن نیت و صداقت سعادتمند را دیدند، برای کمک به باشگاه پیش قدم شدند و دوستان خودشان را هم برای کمک به باشگاه تشویق می‌کنند.  

عبدیان در شرایط سخت، بدون منت به استقلال کمک می‌کرد

عبداللهی افزود: عبدیان قبلا در هیئت مدیره بود و به باشگاه کمک زیادی می‌کرد. بازیکنان هم احترام زیادی برای او قائل هستند. در بیرون از باشگاه کسی او را نمی‌شناخت و اعضای تیم می‌دیدند که عبدیان بدون منت و حاشیه به استقلال کمک می‌کند. تا همین چند وقت پیش خیلی‌ها اسم عبدیان را هم نشنیده بودند و اکنون که بحث پیوستنش به هیئت مدیره مطرح شده،   اسم این شخص سر زبان‌ها افتاده، اما عبدیان از مدت‌ها پیش به استقلال کمک می‌کرد. عبدیان در مواقع سخت که باشگاه دچار مشکل می‌شد، کمک مالی می‌کرد.


بیشتر بخوانید:


مشاور مدیرعامل استقلال

سعادتمند قصد دارد از دوستان متمول خود برای استقلال کمک بگیرد

مشاور مدیرعامل استقلال عنوان کرد: سعادتمند دوستان متمولی دارد و در صدد است از این افراد برای باشگاه کمک بگیرد تا در کنار  حامی مالی، آن‌ها هم به باشگاه کمک کنند. اگر این این اتفاق رخ دهد و این افراد به استقلال کمک کنند، اتفاقات خوبی برای استقلال می‌افتد.  

هر زمان اتفاق بدی بیفتد لیگ باید تعطیل شود

او در پاسخ به این سوال که آیا با برگزاری لیگ موافق است گفت: حدود ۲، ۳ هفته است که بازیکنان با اشتیاق و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی تمرین می‌کنند. امیدوارم بقیه تیم‌ها هم مانند استقلال پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند تا ما هم بتوانیم مانند کشور‌هایی اروپایی لیگ را آغاز کنیم. با این وجود معتقدم هر زمان اتفاق بدی بیفتد، لیگ باید تعطیل شود.  

مصدومیت بازیکنان ما جدی نیست

عبداللهی درباره مصدومیت چند بازیکن استقلال در روز‌های ابتدایی تمرینات این تیم گفت: بازیکنان به خوبی تمریناتشان را انجام می‌دهند. بالاخره مصدومیت همیشه وجود دارد و بخش جدایی ناپذیر ورزش است، اما مصدومیت بازیکنان ما جدی نیست. کادرفنی و سرپرست تیم کارشان را به درستی انجام می‌دهند و در مواقعی که سر تمرین می‌روم، می‌بینم که همه چیز مرتب و منظم است.  

اگر برای سعادتمند حاشیه سازی نکنند استقلال نتایج خوبی می‌گیرد

او در ادامه گفت: امیدوارم برای مدیریت باشگاه حاشیه سازی نکنند. بازیکنان با سابقه تیم، پیشکسوتان و مدیران سابق باشگاه باید به سعادتمند کمک کنند، زیرا او وقت زیادی برای باشگاه می‌گذارد و کار‌ها را به درستی انجام می‌دهد. سعادتمند تمام امکانات لازم را برای تیم فراهم کرده و تا جایی که در توانش بود به بازیکنان کمک کرد. اگر برای باشگاه حاشیه سازی نکنند، استقلال نتایج خوبی کسب می‌کند. در فوتبال هیچ چیز قابل پیش بینی نیست و تا هفته آخر لیگ ممکن است اتفاقات زیادی بیفتد.  

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار