سمن‌ها و گروه‌های جهادی فعال در بحران کرونا از سوی فرمانداری رشت تجلیل شدند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، میرشمس مؤمنی زاده، فرماندار شهرستان رشت با بیان اینکه، هدف از تقدیر از گروه جهادی و سمن‌های فعال در مقابله با کرونا را مشارکت فعالانه تشکل‌های اجتماعی در روز‌های بحرانی کرونا برشمرد و گفت: کرونا خسارات جدی به جهان، کشور، گیلان و شهر ما زد، اما مردم به‌ویژه تشکل‌های جهادی در این آزمون بزرگ سربلند درآمده و بر آن فائق شدند.

او با تقدیر از دانشگاه علوم پزشکی گیلان ازجمله کادر بهداشت و درمان در مواجهه با بحران کرونا، افزود: شیوع ویروس کرونا در کشور و منطقه ما بدون هرگونه اطلاعی بوده و از اوایل اسفند به‌طور رسمی وجود این ویروس در کشور و استان تائید شد.

رئیس ستاد مقابله با کرونای رشت با بیان اینکه، از فردای انتخابات همه تمرکز کشور به سمت کرونا و مقابله با آن رفت، گفت: مراجعات در آن زمان بسیار زیاد و ظرفیت‌های درمان در آن زمان بسیار کم بود، درنتیجه سختی و مشقت بسیار زیادی بر روی همه ازجمله کادر بهداشت و درمان وارد آمد.

فرماندار شهرستان رشت با اشاره به اینکه، در مقابله با کرونا همه پای‌کار بودند، تصریح کرد: تجلیل از تشکل‌های مردمی و سمن‌ها به‌مثابه تجلیل ازهمه گروه‌های مردمی است و مشارکت فعالانه و نگاه نوع‌دوستانه و مجاهدانه همراه با همدلی و همبستگی بود که موجب شد شیوع این ویروس در این شهرستان کنترل شود.

 

انتهای پیام / ق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.