بر خیابان منتهی به کاخ سفید عبارتی در حمایت از سیاه‌پوستان در آمریکا نقش بسته است.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، ترسیم عبارت «زندگی سیاه‌پوستان اهمیت دارد» بر خیابان منتهی به کاخ سفید که با رنگ زرد بر روی زمین نقش بسته است، چنان بزرگ است که از فضا هم قابل رویت است.

تصاویر ماهواره‌ای شرکت پلنت لبز (Planet Labs) شرکت آمریکایی که از زمین تصویربرداری می‌کند، این عبارت را واضح نشان می‌دهد.

ترسیم عبارت «زندگی سیاه‌پوستان اهمیت دارد» بر خیابان منتهی به کاخ سفید+ عکس

با گذشت بیش از ۱۰ روز از قتل بی‌رحمانه جورج فلوید، سیاه‌پوست آمریکایی‌تبار به دست پلیس شهر مینیاپولیس، شهرها و ایالت‌های مختلف آمریکا همچنان صحنه اعتراضات به نژادپرستی است. 

این اعتراضات به کشورهای دیگر همچون کانادا، آرژانتین، اتریش، فرانسه و ... نیز رسیده است.

پلیس آمریکا برای سرکوب معترضان به روش‌های غیراخلاقی و غیرانسانی مختلفی همچون زیر گرفتن افراد با ماشین و تیراندازی مستقیم روی آورده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۱۱:۰۸ ۱۸ خرداد ۱۳۹۹
بنام خداوند جان و خرد :
جنیان شیاطین شر و نکبتهای ملعونین کافر همان زامبیهای نژادپرستان فراعنه برده داران فاسد و فاسقین جنایتکاران دروغگویان قماربازان شکنجه گران باجگیران کلاهبرداران کودک کشان مظلوم کشان ظالمین ستمگران توطئه گران و فتنه گران پست فرومایه های امروزی در کشور پهناور آمریکا مانند ترامپ و دارودستش و همپیمانانش در سر تا سر جهان هستند که باید نابود شوند و نابود هم می شوند توسط خردمندان آزاده اندیشان عادل عدالت خواه مومنین مستضعفین سر تا سر جهان که این وعده خداوند جل جلاله است که مومنین مستضعفین وارثان و حاکمان کره زمین خواهند بود و شماره معکوس نابودیشان شروع شده . والسلام و صلوات التماس دعا و التماس تفکر .
آخرین اخبار