بخش ام آر آی مرکز آموزشی، درمانی و تخصصی قلب بوشهر در ارتباط تصویری با استاندار به بهره‌برداری رسید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان بوشهر گفت: پس از خریداری، نصب و راه‌اندازی دستگاه جدید، بخش ام آر آی (MRI) مرکز آموزشی، درمانی و تخصصی قلب بوشهر، صبح امروز در ارتباطی تصویری با حضور استاندار بوشهر افتتاح شد.

سعید کشمیری افزود: با توجه به ضرورت رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی و پرهیز از تجمع، این بخش به شکل تصویری به بهره‌برداری رسید.

او ادامه داد: دستگاه ام آر آی خریداری شده، از جمله دستگاه‌های به‌روز دنیا است که کیفیت تصویربردای آن یک و نیم تسلا است که با خرید آن کیفیت خدمات این بخش نیز ارتقاء چشمگیری خواهد داشت.

 رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان بوشهر عنوان کرد: دستگاه جدید قادر به تصویربرداری‌های مربوط به مغز از جمله هیپوفیز و آنژیوگرافی عروق خونی مغز، ستون فقرات گردنی و کمری و پشتی، شکم، لگن، کیسه صفرا به صورت دو بعدی و سه بعدی، شانه، آرنج، مچ دست، پا، زانو، ران، ساق پا، ساعد و انجام تصویربرداری تخصصی سیستم ادراری با کیفیت عالی است.

کشمیری، اعتبار بهسازی مکان، نوسازی دستگاه و تجهیزات اداری بخش  ام آر آی مرکز آموزشی، درمانی و تخصصی قلب بوشهر را  ۱۰۰ میلیارد ریال اعلام کرد.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.