تجهیزات پیشرفته جدید برای بخش فوق تخصصی گوارش در بیمارستان شهدای خلیج‌فارس بوشهر خریداری شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، دکتر عاطفه اسفندیاری رئیس مرکز آموزشی درمانی شهدای خلیج‌فارس بوشهر گفت: به منظور  ارائه خدمات بهتر به شهروندان مجموعه‌ای کامل و پیشرفته شامل ویدئو آندوسکوپی، کولونوسکوپی و گاستروسکوپی برای بخش فوق تخصصی گوارش مرکز آموزشی درمانی شهدای خلیج‌فارس خریداری شد.

فوق تخصص گوارش مرکز آموزشی درمانی شهدای خلیج‌فارس بوشهر نیز گفت: در این مرکز همه اقدامات تشخیصی و درمانی آندوسکوپی و کولونوسکوپی با تعرفه دولتی برای همه اقشار جامعه انجام می‌گیرد.

دکتر مسعود طبیب ادامه داد: انواع اقدامات تشخیصی و درمانی از طریق ERCP از حدود ۱۳ سال قبل در این مرکز انجام می‌شده و از حدود پنج سال قبل با ورود دستگاه آنتروسکوپ، بررسی کامل روده باریک در این مرکز انجام می‌گرفته است.

وی افزود: با توجه به تعداد بسیار بالای مراجعه‌کنندگان و تفاوت تعرفه‌های آزاد و دولتی که باعث افزایش روزافزون تعداد مراجعان به این مرکز می‌شود، موضوع فرسودگی دستگاه‌های آندوسکوپی و همچنین ضرورت به‌روز کردن دستگاه‌های آندوسکوپی از نظر پیشرفت‌های روز در تجهیزات پزشکی نیاز مبرمی به خرید تجهیزات جدید و به‌روز کولونسکوپ و آندوسکوپ حس می‌شد.

انتهای پیام/ک

خرید تجهیزات جدید برای بیمارستان شهدای خلیج فارس بوشهر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.