تمرینات تیم فوتبال مس کرمان با حضور بازیکنان این تیم زیر نظر کادر فنی ادامه دارد تا این تیم آماده شروع مجدد مسابقات لیگ یک شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، بازیکنان صنعت مس کرمان، زیر نظر کادر فنی مراحل آماده سازی خود را پشت سر می‌گذارند، تا این تیم آماده شروع مجدد مسابقات لیگ یک شود.

تمرینات مس کرمان پشت درهای بسته + تصاویر

آخرین تمرین این تیم با حضور ناظران بهداشتی برای نظارت بر اجرای پروتکل‌های مبارزه با کرونا همراه بود.

بازیکنان مس عصر امروز نیز این تمرینات را با برنامه ریزی کادر فنی پشت در‌های بسته ادامه دادند.

تمرینات مس کرمان پشت درهای بسته + تصاویر

در مرحله دوم آزمایشات عوامل تیم فوتبال مس کرمان، تست کرونا یکی از بازیکنان تیم فوتبال مس مثبت شد تا این بازیکن مطابق پروتکل‌های بهداشتی به قرنطینه منتقل شود، این در حالیست که تست اولیه این بازیکن برای شروع تمرینات منفی شده بود، اما در تست دوم عوامل تیم فوتبال مس، آزمایش کرونا این بازیکن مثبت شد تا وی فعلاً در تمرینات تیم فوتبال مس کرمان حضور نداشته باشد.

تمرینات مس کرمان پشت درهای بسته + تصاویر
مطابق پروتکل‌های بهداشتی، این هفته یا هفته آتی مجدداً از بازیکنان تست کرونا گرفته می‌شود، تا این بازیکنان در سلامتی کامل، زیر نظر کادر فنی تمرینات خود را ادامه دهند.

تمرینات مس کرمان پشت درهای بسته + تصاویرهم اکنون تیم فوتبال صنعت مس کرمان با انجام ۲۶ بازی و کسب ۴۶ امتیاز بعد از مس رفسنجان در رده‌ی دوم جدول رده بندی رقابت‌های لیگ دسته اول کشور ـ فصل ۹۸-۹۹ ایستاده است.
انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار