رییس اداره بهزیستی مراغه گفت: از ابتدای شیوع بیماری کرونا تاکنون یک میلیارد و ۲۸۸ میلیون تومان از سوی بهزیستی و مراکز تحت نظارت آن به مددجویان کمک‌های نقدی و غیرنقدی شده است.

کمک بیش از ۱.۲ میلیارد تومانی بهزیستی مراغه به مددجویان در ایام کرونابه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز، جباری رییس اداره بهزیستی مراغه با اشاره حمایت از مددجویان زیرپوشش این سازمان گفت: از ابتدای شیوع بیماری کرونا تاکنون یک میلیارد و ۲۸۸ میلیون تومان از سوی بهزیستی و مراکز تحت نظارت آن به مددجویان کمک‌های نقدی و غیرنقدی شده است.

 جباری افزود: در این راستا، تاکنون ۱۶۶ میلیون تومان کمک نقدی از طریق اداره بهزیستی و نیز مراکز زیر نظر و نظارت بهزیستی برای کمک به مددجویان نیازمند جمع آوری شده است.

او گفت: از این میزان کمک نقدی، ۱۵ میلیون تومان از طریق خود اداره بهزیستی و نیز ۱۵۱ میلیون تومان نیز از طریق مراکز تحت نظارت این اداره تامین شده است.

او افزود: همچنین در این مدت، یک میلیارد و ۱۲۲ میلیون تومان نیز به صورت کمک‌های غیرنقدی توسط این سازمان جمع آوری و به صورت جیره‌های خشک غذائی بین مددجویان زیرپوشش این سازمان توزیع شده است.

جباری گفت: در این راستا، ۹۲۷ میلیون تومان کمک غیرنقدی از طریق اداره بهزیستی و ۱۹۵ میلیون تومان کمک غیرنقدی نیز از سوی مراکز تحت نظارت بهزیستی تامین و جمع آوری شده است.

او افزود: بهزیستی مراغه آماده دریافت کمک‌های نقدی و غیرنقدی شهروندان و خیران دلسوز این شهرستان برای حمایت از اقشار نیازمند است.

او گفت: حمایت از مددجویان و قشر بی بضاعت جامعه، می‌تواند از بروز آسیب‌های اجتماعی پیشگیری کند و این امر باید مورد توجه همه آحاد جامعه قرار گیرد.

شهرستان مراغه با حدود ۲۶۸ هزار نفر جمعیت در ۱۲۷ کیلومتری تبریز، مرکز آذربایجان شرقی واقع است.

منبع ایرنا

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.