مدیر کل سازمان حفاظت محیط زیست استان کرمان گفت: چند سالی است که با اقدام داوطلبانه، گروهی از شکارچیان دست از شکار برداشته و با دوربین راهی طبیعت شدند.

مرجان شاکری، مدیر کل سازمان حفاظت محیط زیست استان کرمان در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، با بیان اینکه سیاست سازمان محیط زیست استان اطلاع رسانی است، گفت: هدف این  هست، مردم را در کنار خودمان بیاوریم.

او افزود: سال‌های گذشته، تعداد زیادی از شکارچیان تفنگ‌ها را کنار گذاشتند و دوربین به دست گرفتند و اکنون خود را در قبال محیط زیست مسئول می دانند و کار فرهنگی انجام می‌دهند.

 

دوربین  شکارچیان، ماندگاری محیط زیست را ثبت می کند

 

شاکری تصریح کرد: اهمیت محیط زیست برای ما تا آنجاست که در قبال حفاظت از آن، تاکنون دو شهید تقدیم کرده ایم؛ اما به نظر می‌رسد تعامل بهتر از تقابل است و با تعامل می توان بهتر از محیط زیست حمایت کرد.

مدیر کل سازمان حفاظت محیط زیست استان کرمان با اشاره به اینکه حلقه گمشده ای که همیشه با آن روبرو هستیم و مشکلاتی را برایمان ایجاد کرده، کمبود نیرو و امکانات است، بیان داشت: برای جبران این موضوع از تشکل‌ها و دوستداران محیط زیست هم استفاده کرده ایم و این طرح همچنان ادامه دارد.

 

دوربین  شکارچیان، ماندگاری محیط زیست را ثبت می کند

 

۱۸ درصد از مساحت استان کرمان، تحت حمایت و حفاظت سازمان حفاظت محیط زیست است که در مقایسه با آمار کشور، آمار قابل توجهی است.


 ۱۶ تا ۲۲ خردادماه به نام هفته محیط زیست نامگذاری شده است.

 

دوربین  شکارچیان، ماندگاری محیط زیست را ثبت می کند


انتهای پیام/ م 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار