توزیع ۵۵ هزار بسته معیشتی در فارس

۵۵ هزار بسته معیشتی از سوی بسیج دانشجویی استان فارس توزیع شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، مهدی یوسفی فرمانده ناحیه بسیج دانشجویی فارس گفت: بیش از ۵۵ هزار بسته معیشتی از سوی ناحیه بسیج دانشجویی در اختیار خانواده های نیازمند قرار داده شد.

او، بیان کرد: ۴٠ هزار بسته معیشتی که هر بسته به ارزش٢۵٠ هزار تومان بوده که پس از آن نیز ١۵ هزار بسته معیشتی نیز با مشارکت خیران استان فارس تهیه و در اختیار مراکز اجتماعی برای کمک به نیازمندان قرار گرفت.

یوسفی در خصوص نحوه برنامه ریزی اقدامات بسیج نیز تصریح کرد: برنامه ریزی ها و اقدامات انجام شده بسیج بر اساس بیانات مقام معظم رهبری بوده است.

فرمانده ناحیه بسیج دانشجویی فارس ادامه داد: راهکارهای تحقق شعار سال از جمله برنامه‌های است که در بسیج دانشجویی مورد توجه قرار گرفت و در قرار گاه احمدی روشن نسبت به اجرای نشست تخصصی جهش در راستای از بین بردن موانع سد کننده تولید در استان پرداخته شد.

او، افزود: برنامه‌های بسیج طی دو سال اخیر دچار تحول بنیادین شده و نسبت به برنامه محوری با رویکرد مطالبه گری می‌پردازد و این در حالی است که محور اصلی دیدگاه نوین جدید برآمده از بیانات مقام معظم رهبری است.

یوسفی اضافه کرد: برنامه ریزی بسیج استان فارس بررسی که احصا مشکلات واحدهای خرد و کلان اقتصادی و پس از آن نیز بررسی مشکلات شرکت‌های دانش بنیان با توجه به ظرفیت‌های موجود در این بخش بوده است.

فرمانده ناحیه بسیج دانشجویی فارس تاکید کرد: روحیه مطالبه گری در راستای برطرف کردن مشکلات اجتماعی از جمله رفع مشکل کارخانه قند فسا از برنامه‌هایی بوده، که مورد توجه بسیج دانشجویی قرار گرفته است. 

او، گفت: در ٢۵ برنامه مجازی نخبگان علمی و سیاسی استانی و کشوری در این برنامه‌ها حضور داشته‌اند که نشان از بازخورد مناسب دانشجویان حتی با تعطیل بودن دانشگاه‌ها بوده و برنامه‌های گفتگو محور نیز در فضای مجازی برگزار شده است.

یوسفی در خصوص روشنگری اجتماعی بیان کرد: بیش از ٧٢ جلسه پرسش و پاسخ از نمایندگان منتخب مردم در مجلس شورای اسلامی از طریق بسیج دانشجویی تدارک دیده شد تا مردم در انتخابات مجلس انتخاب صحیصی داشته باشند.

فرمانده ناحیه بسیج دانشجویی فارس درباره اقدامات اجتماعی مقابله با کرونا تصریح کرد: کنترل و پایش سلامت دو ورودی‌ شهر شیراز با مشارکت بسیجیان  انجام شد که با هزینه‌های شخصی و تهیه سم پاش نسبت به ضدعفونی کردن معابر اقدام کردند و بسیج دانشجویی در سراسر استان ١٠ کارگاه تولید ماسک ایجاد کرد و ٢۵٠ هزار ماسک نیز تولید شد.

او، ادامه داد: بیش از سه هزار لیتر مواد ضدعفونی کننده  از سوی بسیج دانشجویی تولید شد و ناحیه بسیج دانشجویی با تلاش‌هایی که کرد توانست آب میوه طبیعی برای بیمارستان‌های چمران و علی اصغر را تهیه کند.

یوسفی افزود: بیش از یک هزار و ۴۵٠ نفر در طرح ولایت نام نویسی کرده‌اند که این افراد پس از مصاحبه‌های تخصصی معرفی می شوند و تاکنون ١٠٠ دوره تشکیلاتی خط امام نیز ایجاد شده که بالغ بر ٧ هزار نفر نیز از دانشجویان در این دوره‌ها حضور داشته‌اند.

منبع: مهر

انتهای پیام/ت

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار