توزیع ۴۵۰ بسته معیشتی در شمال غرب شیراز

۴۵۰ بسته معیشتی در شمال غرب شیراز میان نیازمندان توزیع شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، محمد محمدی مسئول بسیج سازندگی سپاه محمد رسول‌الله (ص) شیراز گفت: ۴۵۰ بسته معیشتی به ارزش ۱۲۱ میلیون تومان میان خانواده های نیازمند منطقه شمال غرب شیراز در مرحله سوم رزمایش کمک مومنانه در عید فطر توزیع شد.

او، بیان کرد: بسته های معیشتی به ارزش هر کدام ۲۷۰ هزار تومان بوده است که میان نیازمندان منطقه شمال غرب شیراز توزیع شد.

محمدی، ارزش بسته‌های معیشتی را ۱۲۱ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان اعلام و تصریح کرد: این بسته‌ها شامل برنج، روغن، ماکارونی، قند، شکر، و چای بوده است که میان خانواده‌  نیازمند و آسیب ‌دیده از  کرونا توزیع شده است.

مسئول بسیج سازندگی سپاه محمد رسول‌الله (ص) شیراز ادامه داد: بسته‌های معیشتی در مناطق استحفاظی این ناحیه از سپاه شامل شهرک‌های شمال غرب شیراز، شهر صدرا و منطقه دراک واقع در شمال غرب شیراز با مشارکت بسیجیان در پایگاه‌های مقاومت‌های محلات تقسیم شده است.

او، افزود: شناسایی افراد آسیب‌پذیر در شمال غرب شیراز با هماهنگی همه نهاد‌های مرتبط ادامه دارد و به افراد دارای شرایط پس از ثبت‌نام و سیر مراحل بسته معیشتی اهدا می شود.

محمدی در پایان با  تقدیر از همه خیران و بسیجیانی که در تهیه، بسته‌بندی و توزیع بسته‌های معیشتی همکاری داشته‌اند، اضافه کرد: همدلی و همیاری تا پایان ویروس کرونا در شمال غرب شیراز ادامه دارد.

انتهای پیام/ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۲ ۱۲ خرداد ۱۳۹۹
عزیزان وطن مدافعان جان برکفان درودوسپاس تشکرسربازان امام زمان وامامخمینی خداقوت
آخرین اخبار