رئیس آموزش و پرورش شهرستان سمیرم گفت: سمیرم ۱۳ حوزه برگزاری امتحانات نهایی دارد که با رعایت پروتکل بهداشتی امتحانات برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،  محمد نادری رییس آموزش وپرورش شهرستان سمیرم با اشاره به فرارسیدن زمان امتحانات افزود: سمیرم ۱۳ حوزه برگزاری امتحانات نهایی  دارد که با رعایت پروتکل بهداشتی امتحانات برگزار می‌شود.

 او اظهار داشت: به خاطر رعایت پروتکل ‏های ‏بهداشتی رشته‌های علوم تجربی و ریاضی در یک روز و رشته علوم انسانی و پیش دانشگاهی سوم و ‏فنی ‏حرفه‌ای در یک روز برگزار می‌شود.

‏رییس آموزش وپرورش شهرستان سمیرم بیان کرد:تمام موارد بهداشتی در حوزه امتحانات رعایت شده و اولیا دانش آموزان اطمینان کامل داشته باشند که تمام موارد ایمنی و بهداشتی رعایت گردیده و مراقبین ‏شبکه بهداشت یک ساعت قبل از شروع آزمون در حوزه حاضر بوده و تب سنجی انجام می‌گیرد.  ‏

نادری از اولیاء خواست تا دانش آموزان  خود را حداقل یک ساعت زودتر مجهز به ماسک،  دستکش،  لوازم ‏تحریر و آب معدنی اختصاصی ‏ روانه حوزه نمایند و اولیاء به دانش آموزان تأکید نمایند از دست دادن و تجمع خودداری نموده و به محض ورود به مدرسه وارد ‏حوزه امتحانی شوند.  ‏

در شهرستان سمیرم ۱۳ حوزه اجرای امتحانات نهایی در رشته‌های علوم تجربی و ریاضی، رشته علوم انسانی و پیش دانشگاهی،  ‏سوم و ‏فنی ‏حرفه‌ای‌ می‌باشد.
 
انتهای پیام/ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.