معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه گفت: شوخی بی جای یک مرد در شهرستان جوانرود، همسر میانسالش را به کام مرگ فرو برد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛  سرهنگ "محمدرضا آمویی" اظهار داشت: پس از اعلام پاسگاه انتظامی پلنگانه مبنی بر یک مورد قتل در روستای "ترکه علیا" شهرستان جوانرود، کاراگاهان پلیس آگاهی و ماموران کلانتری ۱۱ رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

او ادامه داد: ماموران پس از حضور در بیمارستان حضرت رسول (ص) جوانرود و در تحقیقات صورت گرفته دریافتند که زن ۵۵ ساله به دست همسر ۶۰ ساله خود هدف اصابت گلوله قرار گرفته است.

سرهنگ آمویی بیان کرد: در گام بعدی ماموران با حضور در محل سکونت این زوج علاوه بر دستگیری عامل تیراندازی، یک قبضه سلاح بادی که بوسیله آن تیراندازی شده را کشف کردند.

معاون اجتماعی پلیس کرمانشاه ادامه داد: فرد دستگیر شده همان ابتدا به جرم خود مبنی بر تیراندازی اعتراف و عنوان کرد تنها از سر شوخی و به گمان اینکه اسلحه خالی است آن را به سوی همسرش نشانه گرفته و شلیک کرده است.

او با ابراز تاسف از وقوع این حادثه، بیان کرد: طبق اظهارات این فرد، وی هرگز گمان نمی‌کرده که در در داخل اسلحه گلوله‌ای باشد و تنها به قصد مزاح اسلحه را به سمت همسرش گرفته و ماشه را چکانده است.

سرهنگ آمویی در پایان و با تاکید بر اینکه انجام چنین اعمالی گاهی اوقات عواقب جبران ناپذیری به همراه دارد، گفت: حتی با اسلحه خالی نیز نباید شوخی کرد چرا که ممکن است اتفاقی نظیر این حادثه رخ دهد.

 


کشف ۸۰ فقره سرقت در کرمانشاه

 


فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه از کشف ۸۰ فقره سرقت طی ۴ روز گذشته در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ "حسین براری" اظهار داشت: در این مدت ۶۱ نفر نیز سارق نیز دستگیر و تحویل مراجع قضایی شدند.

او یادآوری کرد: با توجه به رضایت شهروندان از اجرای طرح‌های ارتقاء امنیت اجتماعی، اجرای مستمر این گونه طرح‌ها در دستور کار پلیس کرمانشاه قرار دارد.


کشف ۱۶ فقره سرقت و دستگیری ۱۶ سارق

 


فرمانده انتظامی سرپل ذهاب از کشف ۱۶ فقره سرقت با تلاش ماموران پلیس طی اردیبهشت امسال خبر داد.

سرهنگ منوچهر رضایی اظهار داشت: همچنین از دستگیری ۱۶ سارق طی مدت زمان یاد شده نیز سخن گفت و افزود: افراد دستگیر شده برای صدور احکام لازم تحویل مراجع قضائی شدند.

او گفت: یکی دیگر از اقدامات صورت گرفته توقیف ۳۵ دستگاه وسیله نقلیه متخلف در سرپل ذهاب بوده است.

 

کشف بیش از ۷۸ هزار نخ سیگار قاچاق در گیلانغرب

 


فرمانده انتظامی گیلانغرب از کشف ۷۸ هزار و ۲۰۰ نخ سیگار قاچاق به ارزش ۵۰۰ میلیون ریال در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ "علی عزیزیان " اظهار داشت: ماموران ایستگاه بازرسی گورسفید حین کنترل خودرو‌های عبوری به یک دستگاه خودرو وانت پراید مشکوک و آن را متوقف کردند.


او افزود: در بازرسی از خودروی مذکور ۷۸ هزار و ۲۰۰ نخ سیگار قاچاق که طبق نظر کارشناسان ارزش آن به ۵۰۰ میلیون ریال می‌رسید، کشف شد.

سرهنگ عزیزیان در پایان از دستگیری یک نفر در این رابطه و معرفی وی به دستگاه قضائی جهت صدور حکم لازم خبر داد.

 

کشف بیش از ۳۳ هزار لیتر سوخت قاچاق در قصرشیرین

 


 فرمانده انتظامی قصرشیرین گفت: از ابتدای امسال تا نیمه خرداد ۳۳ هزار و ۲۲۰ لیتر انواع سوخت قاچاق در این شهرستان کشف شده است.
 سرهنگ "محمد محمدی" اظهار داشت: ارزش سوخت‌های قاچاق کشف شده را طبق نظر کارشناسان ۱۱۰ میلیون ریال عنوان کرد.

او ادامه داد: این مقدار سوخت قاچاق در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و تشدید اقدامات کنترلی در گمرک پرویزخان کشف شده است.
سرهنگ محمدی در پایان بیان کرد: ارتقاء احساس امنیت و فراهم آوردن محیطی با نشاط برای شهروندان مهم‌ترین هدف نیروی انتظامی است.

 

توقیف ۵۰ دستگاه وسیله نقلیه متخلف در اسلام آبادغرب

 


فرمانده انتظامی اسلام آبادغرب از توقیف ۵۰ دستگاه وسیله نقلیه متخلف در این شهرستان طی ۷۲ ساعت گذشته خبر داد.


 سرهنگ "محمدرضا یاری" اظهار داشت: از مجموع وسایل نقلیه توقیف شده ۴۵ دستگاه آن موتورسیکلت و ۵ دستگاه را نیز خودرو تشکیل می‌دهد.

او ادامه داد: ایجاد مزاحمت، آلودگی صوتی، نداشتن پلاک، حرکات نمایشی، شیشه دودی و رانندگی بدون گواهینامه مهمترین تخلفات صورت گرفته توسط رانندگان وسایل نقلیه توقیف شده بوده است.

سرهنگ یاری افزود: طرح ارتقای امنیت اجتماعی و برخورد با وسایل نقلیه متخلف به صورت مستمر در سطح شهرستان اسلام آبادغرب اجرا شده است و کماکان تا پایان سال نیز اجرایی می‌شود.

فرمانده انتظامی اسلام آبادغرب در پایان رضایتمندی شهروندان را مهمترین هدف پلیس عنوان و از همکاری مردم با ماموران نیز قدردانی کرد.


دستگیری عوامل تیراندازی در کرمانشاه


 فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه گفت: با تلاش ماموران پلیس ۳ نفر از عوامل تیراندازی و مجروح شدن یکی از شهروندان در میدان بار شهر کرمانشاه دستگیر شد.

 سرهنگ "حسین براری" اظهار داشت: پس از وقوع یک فقره تیراندازی در شهر کرمانشاه رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران پلیس قرار گرفت.

او ادامه داد: با حضور ماموران در محل تیراندازی در میدان بار شخصی به آن‌ها مراجعه و عنوان کرد دقایقی پیش ۴ نفر به غرفه وی آمده و به دنبال اختلافات خانوادگی پس از ضرب و شتم وی اقدام به تیراندازی کرده اند.

سرهنگ براری بیان کرد: در ادامه تحقیقات مشخص شد یک نفر بر اثر تیراندازی‌های صورت گرفته از ناحیه هردو پا مصدوم شده است.
فرمانده انتظامی کرمانشاه ادامه داد: ماموران در ادامه و پس از شناسایی مخفیگاه عوامل تیراندازی و کسب مجوز قضائی نسبت به دستگیری ۳ نفر از ان‌ها اقدام کردند.
او گفت: تلاش برای دستگیری دیگر عامل تیراندازی ادامه دارد.


انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.