سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: در ۲۴ ساعت گذشته، تست ۱۲۴ نفر به کرونا مثبت شده است و ۳ نفر در اثر این بیماری جان خود را از دست داده اند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، مهدی شفیعی، سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کرمان درباره شمار مبتلایان به کووید ۱۹ در استان کرمان، طی ۲۴ ساعت گذشته گفت: از میان ۳۷۶ نمونه تست ارسالی به آزمایشگاه‌های استان کرمان، تست ۱۲۴ مورد به کرونا مثبت شده است. 

 او افزود: از ۱۲۴ مورد مثبت در ۲۴ ساعت گذشته، ۲۴ مورد آن مربوط به افراد بستری در بیمارستان ها، ۵۵ مورد مربوط به بیماران سرپایی، ۱۰ مورد مربوط به  پرسنل و ۳۵ مورد مربوط به اطرافیان بیماران می‌شود.

 شفیعی با بیان اینکه بیشترین موارد مثبت در ۲۴ ساعت گذشته، مربوط به شهرستان‌های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی جیرفت با ۷۰ مورد بوده است، بیان کرد: دانشگاه علوم پزشکی کرمان با ۲۴ مورد، دانشکده علوم پزشکی سیرجان با ۱۲ مورد، حوزه دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان با ۱۰ مورد و حوزه دانشگاه علوم پزشکی بم با ۸ مورد در رده های بعدی قرار دارند.

او افزود: ۵۹ نفر از مبتلایان  جدید زن و ۶۵ نفر مرد هستند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کرمان با بیان اینکه مجموع مبتلایان به بیماری کرونا از آغاز اپیدمی این بیماری تاکنون در استان کرمان به ۲ هزار ۱۸۰ نفر رسیده است، بیان کرد: از این تعداد ۸۲۱ نفر آن‌ها بیماران بستری و هزار و ۳۵۹ نفر بیماران سرپایی و اطرافیان بیمار هستند.

 او گفت: متاسفانه در ۲۴ ساعت گذشته، سه نفر به علت ابتلا به کووید ۱۹ فوت کرده اند که یک زن و یک مرد از شهرستان‌های تحت پوشش حوزه دانشگاه علوم پزشکی جیرفت و یک مرد از حوزه دانشکده علوم پزشکی سیرجان بوده اند؛ بنابراین مجموع جانباختگان ویروس کرونا در استان کرمان از آغاز ابتدای این بیماری تاکنون به  ۹۰ نفر رسیده است. 

 انتهای پیام/ م 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.