احتمال وقوع رگبار باران در خراسان رضوی

کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: از فردا با افزایش ابر احتمال رگبار باران و ریزش تگرگ بویژه در مناطق شمالی استان وجود دارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، آیدا فاروقی کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: از فردا بر میزان ناپایداری‌های هوا افزوده می‌شود و با افزایش ابر احتمال رگبار باران و ریزش تگرگ بویژه در مناطق شمالی استان وجود دارد.


او افزود: امروز نیز پدیده غالب جوی در خراسان رضوی افزایش وزش باد و گرد و خاک بویژه در مناطق شرقی استان است که برای بعدازظهر در مناطق کوهستانی شمالی خراسان رضوی احتمال رگبار و رعد و برق وجود دارد.

کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی ادامه داد: این وضعیت تا دوشنبه شب هفته آینده ادامه خواهد داشت و از فردا شاهد کاش نسبی دمای هوا در این استان خواهیم بود.

فاروقی بیان کرد: امروز بیشینه دمای هوا مشهد به ۳۹ درجه سلسیوس می‌رسد که فردا با حدود سه درجه کاهش به ۳۶ درجه خواهد رسید، امشب نیز کمینه دمای هوای این شهر به ۲۳ درجه سلسیوس می‌رسد.

او تصریح کرد: در شبانه روز قبل قوچان با ۱۴ درجه سلسیوس سردترین و سرخس با ۴۵ درجه سلسیوس گرمترین شهرستان استان بوده و در این مدت میانگین دمای هوای مشهد نیز ۲۲ تا ۳۹ درجه سانتیگراد بود.

انتهای پیام//ف. ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.