رئیس کل دادگستری خوزستان:

دانشجویان موانع پیشرفت و تخلفات را گزارش دهند

حجت الاسلام و المسلمین مرادی گفت: باتوجه به اینکه دانشجویان با مردم در ارتباط هستند باید موانع پیشرفت استان و تخلفات را گزارش دهند.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، حجت الاسلام و المسلمین صادق مرادی رئیس کل دادگستری خوزستان در نشست صمیمی با مسئولان بسیج دانشجویی استان گفت: نسل جوان به صورت طبیعی دارای ایده‌های نو برای اداره جامعه است و می‌تواند مولد فرصت‌های مناسبی برای تحول و تکاپو در هر جامعه‌ای باشد.

او افزود: استفاده و بهره بردن از ظرفیت جوانان شايسته در سطح های مختلف مدیریتی کشور باعث پویایی و رفع موانع پیشرفت جامعه می شود. راه حل مشکلات کشور مطالبه گری جوانان مومن و انقلابی با روش های درست است و این مطالبه گری باید به نتیجه مطلوبی برسد.

مرادی بر لزوم رصد نمودن مشکلات و موانع و همچنین تخلفات صورت گرفته در استان از سوی بسیجیان تاکید کرد و اظهار کرد: بسیجیان دانشجو با رصد نمودن مشکلات و موانع پیشرفت خوزستان و تخلفاتی که در زمینه های مختلف صورت گرفته، مستند به دادگستری خوزستان گزارش دهند که پس از پیگیرهای لازم دستگاه قضایی، تا جایی که قانون اجازه می دهد، نتایج و اقدامات انجام شده اطلاع رسانی خواهد شد.

در این نشست مسئولین بسیج دانشجویی دانشگاه های استان خوزستان، هر یک به بیان دیدگاه‌ها، انتقادات و سوالات خود پرداختند که عمده مسائل مطرح شده رسیدگی به حقوق عامه، پرونده‌های قضایی، نوع تعامل و ارتباط دانشجویان و بسیج دانشجویی با دستگاه قضایی بود.

انتهای پیام/ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.