فرماندار دلفان گفت: ۱۰۰ درصد جمعیت شهرستان غربالگری سلامت و کرونا شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، حشمت بهمنی فرماندار دلفان گفت: یک مرکز ۱۶ ساعته در شهرستان نورآباد و ۲ مرکز ۲۴ساعته در هفت چشمه و برخوردار در جهت غربالگری سلامت و کاهش مراجعه مردم به بیمارستان در این شهرستان راه اندازی شده و ۱۰۰ درصد جمعیت شهرستان غربالگری سلامت کرونا شدند.

او با اشاره به اینکه ۳۵ هزار لیتر الکل و مواد ضدعفونی در بین مردم توزیع شده است، بیان کرد: با راه اندازی شماره تلفن ۴۰۳۰و سامانه خوداظهاری و از ظرفیت فضای مجازی توانسته ارتباط خوبی با شهروندان در خصوص آموزش و توجهی نکات بهداشتی و غربالگری صورت گیرد.

فرماندار دلفان اظهارداشت: با هماهنگی این فرمانداری و استفاده از ظرفیت‌های بسیج، جهادی و انجمن‌های مردم نهاد فعالیت‌های چشمگیری در جهت گندزدایی و ضدعفونی معابر شهری و روستایی صورت گرفته که تا به امروز ۳۹، ۰ روستا ضدعفونی و گندزدایی صورت گرفته است.

بهمنی به اقدامات ستاد مقابله با کرونا در دلفان اشاره کرد و یادآور شد: تا اکنون پیش از ۲۰جلسه با حضور اعضای ستاد مقابله با کرونا برگزار گردیده که برای جلوگیری از شیوع کرونا، مسدود نمودن کلیه ورودی و خروجی‌های بازار نوراباد و ایجاد محدودیت ترافیکی و تجمعی از مهترین اقدامات این ستاد بود است.

منبع:ایرنا

انتهای پیام/ر

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.