طرح اقدام ملی مسکن در لرستان عملیاتی می‌شود

استاندار لرستان از قول مساعد وزیر راه و شهرسازی برای عملیاتی شدن طرح اقدام ملی مسکن خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان،  خادمی استاندار لرستان در دیدار با مهندس اسلامی وزیر راه و شهرسازی حول محور پروژه‌های زیرساختی استان برگزار شد.

استاندار لرستان گفت: در دیدار با وزیر راه و شهرسازی گزارشی از خسارات سیل فروردین ۹۸ به زیرساخت‌های حوزه حمل و نقل استان و میزان پیشرفت اقدامات صورت گرفته ارائه گردید که در این خصوص تصمیمات مقتضی اتخاذ گردید.

خادمی اظهار داشت: مشکلات موجود در روند اجرایی پروژه‌های خسارت دیده از سیل از موضوعات مهمی بود که تشریح شد و وزیر راه و شهرسازی نیز دستورات لازم را جهت تسریع در این امر صادر کرد.

او در ادامه تصریح کرد: در دیدار با مهندس اسلامی وضعیت جاده‌های استان و لزوم تأمین اعتبار برای آن‌ها نیز مطرح شد که در همین راستا وزیر راه و شهرسازی بر تعمیر و آسفالت جاده‌های آسیب دیده در سطح استان تأکید کرد.

استاندار لرستان همچنین گفت: دستور مهندس اسلامی به شرکت ساخت و توسعه راه‌های کشور در خصوص تکمیل فوری و ضربتی جاده پلدختر از تصمیمات مهم برای استان بود که در این جلسه عنوان شد.

خادمی بیان کرد: وزیر راه و شهرسازی با توجه به مطالبه مردم استان جهت تکمیل پروژه‌های در دست اقدام وزارت راه و شهرسازی مانند پل کاکارضا، پل شهید سلیمانی، کمربندی شرقی خرم آباد، ورزشگاه ۱۵۰۰۰ نفری خرم آباد، ورزشگاه ۵۰۰۰ نفری بروجرد و سایر پروژه‌های استان تصمیمات لازم را اتخاذ کرد.

او در پایان بیان داشت: در این جلسه گزارشی درباره طرح اقدام ملی مسکن نیز ارائه گردید و خبر خوب اینکه مهندس اسلامی قول مساعد داد که حداکثر تا یک ماه آینده تمامی ساز و کار‌های آن در استان طراحی و عملیاتی شود.

انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.