اجرای ۳۱ ویژه برنامه سالگرد ارتحال امام در البرز

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان البرزگفت: ۳۱ ویژه برنامه سالگرد ارتحال ملکوتی امام خمینی (ره ) در فضای مجازی برای دانش آموزان این استان اجرایی شده است .

اجرای ۳۱ ویژه برنامه سالگرد ارتحال امام در البرزبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، فرشته فهمیده، معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان البرز گفت: در این برنامه ها که با عنوان  ما سرباز ولایتیم ، السلام علیک یا روح الله اجرایی شده ، ابعاد مختلف شخیصت امام خمینی (ره) و اهداف و والای نهضت اسلامی تببین می شود.

او  با اشاره به اینکه امسال به دلیل شیوع بیماری کرونا ورعایت پروتکل های بهداشتی برنامه های ویژه ارتحال حضرت امام خمینی (ره) درآموزش و پرورش در فضای مجازی عملیاتی شد، افزود: باید به دنبال درک اندیشه‌های امام باشیم.

فهمیده گفت: تبیین و تفسیرسیره بنیانگذار انقلاب اسلامی ضروری است که باید با مطالعه دقیق و تعمق شخصیت والای بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران را به جهانیان بیشتر معرفی کرد.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش البرز افزود: سالروزارتحال امام فرصتی برای بازشناساندن اندیشه‌ها و تفکر امام خمینی (ره) به آحاد مختلف جامعه است و نباید اندیشه‌های امام در بین سایر مکاتب، مغفول و به فراموشی سپرده شود.

او گفت: ستاد بزرگداشت ارتحال امام خمینی (ره) با رویکرد تبیین شاخص‌های کلی نظام جمهوری اسلامی از منظر معمارکبیرانقلاب ، معرفی شخصیت و سیره امام به جوانان و نوجوانان دراین استان تشکیل شد.

فهمیده افزود: برنامه های این ستاد توسط ۲ کمیته فرهنگیان و دانش آموزان پیش بینی و در حوزه معاونت پرورشی و فرهنگی شبکه تربیتی شاد در دو بخش استانی و کشوری درحال اجرا است.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش البرزگفت: ایجاد پیوند عمیق و محکم بین نوجوانان و جوانان با ارزش‌های انقلاب اسلامی را از اهداف دیگر برنامه های ستاد استانی آموزش و پرورش درسالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) عنوان کرد.

فهمیده با بیان این که امام خمینی (ره) شخصیتی فرا ملی دارند، افزود: دراین مسیر به دنبال تربیت سیاسی و اجتماعی دانش‌آموزان با ارائه الگوی عملی ازهنجارها و رفتارهای سیاسی حضرت امام راحل هستیم.

انتهای پیام/خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.