مدت اعتبار مجوز رتبه‌بندی شرکت‌های انفورماتیکی تمدید شد

سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور طی نامه‌ای به رییس امور نظام فنی اجرایی، مشاوران و پیمانکاران، خواستار تمدید مدت اعتبار مجوز رتبه‌بندی شرکت‌های انفورماتیکی شد.

مدت اعتبار مجوز رتبه‌بندی شرکت‌های انفورماتیکی تمدید شدبه گزارش حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، براساس مذاکرات انجام شده با اﻣﻮر ﻧﻈﺎم ﻓﻨﯽ اﺟﺮاﯾﯽ مشاوران و ﭘﯿﻤﺎﻧﮑﺎران ﺳﺎزﻣﺎن ﺑﺮﻧﺎﻣﻪ و ﺑﻮدﺟﻪ ﮐﺸﻮر که در حال حاضر مسوولیت رتبه‌بندی شرکت‌های انفورماتیکی را بر عهده دارد، کلیه مجوز‌هایی که از تاریخ ۱۳۹۸/۱۰/۰۱ تا ۱۳۹۹/۰۳/۳۱ منقضی شده باشند، تا تاریخ ۱۳۹۹/۰۴/۳۱ معتبر بوده اگر چه در سایت ساجار منقضی اعلام شده باشد. همچنین شرکت‌هایی که در همین بازه زمانی برای تمدید اقدام کنند، تاریخ اعتبار مجوز آن‌ها از تاریخ صدور به مدت ۲ سال خواهد بود.

شایان ذکر است که حسب آیین‌نامه احراز صلاحیت و رتبه‌بندی شرکت‌های انفورماتیکی، شرکت‌ها می‌توانند تا پایان شهریورماه ۱۳۹۹ از اظهارنامه مالی منتهی به پایان سال مالی ۱۳۹۷ (در صورتی که قبلا برای محاسبه امتیاز رتبه‌بندی استفاده نشده باشد) یا اظهارنامه مالی منتهی به پایان سال مالی ۱۳۹۸ استفاده کنند. از ابتدای مهر ماه ۱۳۹۹، صرفا اظهارنامه مالی منتهی به پایان سال مالی ۱۳۹۸ ملاک محاسبه امتیاز خواهد بود.

از سوی دیگر، با توجه به تمدید مدت تسلیم اظهارنامه مالیاتی شرکت‌ها از سوی سازمان امور مالیاتی تا شهریور ماه ۱۳۹۹، سازمان نطام صنفی رایانه‌ای نیز طی نامه‌ای به سیدجواد قانع‌فر، رییس اﻣﻮر ﻧﻈﺎم ﻓﻨﯽ اﺟﺮاﯾﯽ، ﻣﺸﺎوران و ﭘﯿﻤﺎﻧﮑﺎران، پیشنهاد کرده تا ﻣﺪت اﻋﺘﺒﺎر ﻣﺠﻮز فعلی رﺗﺒﻪ‌ﺑﻨﺪی ﺷﺮﮐﺖﻫﺎی اﻧﻔﻮرﻣﺎتیک تا ۱۳۹۹/۱۰/۰۱ تمدید شده تا امکان بهره‌‏مندی این شرکت از اطلاعات مالی اظهارنامه سال ۱۳۹۸ در زمان محاسبه امتیاز رتبه بندی فراهم شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار