ربیعی گفت: حضور نورافکن بازیکن مبتلا به ویروس کرونا در تمرینات تیم ما صحت ندارد.

عباس ربیعی پزشک تیم فوتبال سپاهان اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره وضعیت ابتلای چند عضو این تیم اصفهانی به ویروس کرونا اظهار داشت: بله ما ۳ عضو تیم خود که به کرونا مبتلا شدند را از سایر نفرات جدا کردیم و قرار است از همه اعضای تیم روز جمعه تست مجدد  بگیریم تا وضعیتشان مشخص شود.

ربیعی درباره اینکه گفته می‌شود امید نورافکن بازیکن مبتلا به ویروس کرونا در تمرینات تیم حضور داشته است، گفت: نه این موضوع صحت ندارد و عکس آرشیوی را منتشر کرده بودند و این بازیکن در تمرینات حضور نداشت. به هر حال من به عنوان پزشک تیم اجازه نمی‌دهم بازیکنی که تست کرونایش مثبت شده است در تمرینات شرکت کند و از لحاظ اخلاقی و پزشکی درست نیست.

او درباره وضعیت ۳ عضو باشگاه سپاهان  مبتلا به ویروس کرونا اظهار کرد: این ۳ نفر مشکل حاد ندارند، اما پیگیر وضعیتشان هستیم تا هر چه سریعتر بتوانند به بهبودی کامل دست یابند.

پزشک سپاهان درباره اینکه گفته می‌شود برخی از تیم‌ها به علت ارزیابی کمیسیون   پزشکی تست کرونای خود مثبت اعلام کردند، تصریح کرد: به هر حال این امکان وجود دارد که تست PCR یک بازیکن بعد از یک هفته منفی شود و به نظرم تناقضی در اعلام تست‌ها وجود ندارد. 

تست مجدد چهارمین فرد در سپاهان منفی شد 

ربیعی درباره  وضعیت تست مشکوک چهارمین نفر از تیم سپاهان گفت: یکی از افرادی که جزء مجموعه اعضای  تیم ما نبود تست نمونه گیری اش در آزمایشگاه ابهاماتی داشت، اما در نهایت تست مجددش منفی شد و مشکلی در این باره ندارد.

او درباره اینکه پروتکل‌های بهداشتی در تمرینات سپاهان رعایت می‌شود، بیان کرد: بله تمرینات تیم ما تحت نظارت نماینده هیئت پزشکی استان اصفهان برگزار می شود و  آن فرد هر روز  در محل تمرین حضور دارد تا مسائل بهداشتی را کنترل کند.  

پزشک سپاهان در پایان درباره اینکه تمرینات این تیم در گروه‌های مجزا برگزار می‌شود، گفت: اگر تمرینات در سالن بدنسازی باشد بازیکنان در گروه‌های مجزا تمرین می‌کنند، اما جدا سازی بازیکنان در تمرینات گروهی با تشخیص کادر فنی صورت می‌گیرد.  


 بیشتر بخوانید: پزشک سپاهان: فقط تست کرونای نورافکن مثبت شده است


انتهای پیام/                 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار