معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری کرج از اجرای طرح آشکار سازی گذرگاه عابرین پیاده با نورپردازی نقطه‎ ای در كرج خبر داد.

اجرای طرح آشکار سازی مسیر عابر پیاده در كرجبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، محمدرضا احمدی نژاد، معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری کرج گفت: تردد شبانه یکی از مهم‌ترین عوامل خطر ساز برای عابرین پیاده محسوب می‌شود به طوری که معمولا تعداد زیادی از تصادفات عابرین پیاده در اولین ساعات تاریکی رخ می‌دهد.

احمدى نژاد افزود: سالانه تعداد زیادی از عابرین پیاده در اثر تصادف های رانندگی مجروح و برخی دچار معلولیت و ناتوانی‌های دائمی می‌شوند که این مهم اثرات جبران ناپذیر روانی و اقتصادی را برای خود و خانواده این افراد ایجاد می‌کند.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری کرج با تاکید بر این که اجرای روش‌های ایمن سازی مسیر تردد عابرین پیاده نقش مهمی در پیشگیری از این تصادف ها ایفا می کند، گفت: معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری کرج با استفاده از فناوری‌های نوین، زیرساخت ویژه‌ای را برای تسهیل در تردد شهروندان از گذرگاه‌های عابر پیاده ایجاد کرده که اجرای طرح آشکارسازی مسیر عابر پیاده از جمله این اقدامات است.

او افزود: در حال حاضر ۵ گذرگاه عابر پیاده در کرج به سیستم نوین آشکار سازی نقطه‎ای مجهز شده است.

احمدی گفت: نور و روشنایی با ایجاد امنیت و کاهش خطرات ناشی از تصادف؛ ترددی کم خطر برای عابران پیاده و رانندگان وسایل نقلیه رقم می‌زند.

انتهای پیام/خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.