توقیف اتوبوس حامل بار قاچاق

رئیس پلیس امنیت اقتصادی البرز از توقیف اتوبوس حامل اموال قاچاق به ارزش ۲ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال خبر داد.

توقیف اتوبوس حامل بار قاچاقبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، سرهنگ مهدی افشاری، رئیس پلیس امنیت اقتصادی البرز گفت: در راستای شناسایی باند‌های سازمان یافته قاچاق کالا و در پی اقدامات گسترده اطلاعاتی ماموران پلیس امنیت اقتصادی مشخص شد فردی با تشکیل باند در قالب اتوبوس مسافربری اقدام به قاچاق گسترده انواع کالا می‌کند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی البرز افزود: در ادامه ماموران با انجام اقدامات پلیسی اتوبوس مورد نظر را شناسایی و پس از اطمینان از حرکت آن از سوی مرز‌های غربی کشور به سمت استان البرز، در محور‌های مواصلاتی منتهی به استان مستقر شده و پس از رصد و پایش خودرو‌های عبوری در نهایت اتوبوس مورد نظر را در آزادراه کرج- قزوین شناسایی کرده و آن را متوقف کردند.

سرهنگ افشاری گفت: در بازرسی از اتوبوس توقیف شده، ۱۴۰ هزار نخ سیگار، ۱۲ هزار عدد انواع دارو، ۳۶۰ بسته توتون، ۷ دستگاه تولید ارز دیجیتال و ۳۱۷ ثوب پوشاک قاچاق کشف شد.

او با اشاره به فعالیت گسترده و سازمان یافته این باند قاچاق، گفت: در این راستا ۳ نفر دستگیر و تحویل مراجع قضائی شدند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی البرز افزود: ارزش اموال قاچاق کشف شده توسط کارشناسان ۲ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.

سرهنگ افشاری گفت: مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ به صورت ۲۴ ساعته آماده دریافت اخبار و اطلاعات شهروندان در زمینه قاچاق و احتکار کالا است.

انتهای پیام/ ر.خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.