قابلیت پشتیبانی از تمامی گوشی‌های اندرویدی به گوگل استادیا می‌آید

جدیدترین کدهای برنامه‌نویسی گوگل استادیا نشانگر آزمایش‌های جدید گوگل برای عرضه سرویس بازی خود بر روی تعداد بیشتری از گوشی‌های هوشمند است.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، در حال حاضر سرویس بازی گوگل استادیا تنها بر روی تعداد محدودی از گوشی‌های هوشمند قابل استفاده است که شامل جدیدترین مدل تلفن‌های همراه پیکسل نیز می‌شود، اما به نظر می‌آید شرایط در حال تغییر هستند.

کدهای دیده شده در آخرین نسخه برنامه گوگل استادیا در اندروید نشانگر وجود مجوز برای دستگاه‌هایی است که تا به حال قادر به استفاده از این نرم‌افزار نبودند.

اطلاعات تکمیلی از توسعه سرویس بازی گوگل استادیا بر روی تعداد بیشتری از گوشی‌های هوشمند

بر اساس اطلاعات منتشر شده قابلیت جدید این امکان را در اختیار کاربران قرار می‌دهد که برنامه گوگل استادیا را بر روی هر تلفن همراهی که سیستم‌عامل آن اندروید است نصب کنند، حتی اگر این دستگاه توسط شرکت گوگل تأیید رسمی نشده باشد. طبق این گزارش‌های ویژگی افزوده شده به سرویس گوگل استادیا در مرحله آزمایشی قرار دارد و همچنان به صورت رسمی رونمایی نشده است.

قابلیت پشتیبانی از تمامی گوشی‌های اندرویدی به گوگل استادیا می‌آید

با وجود تلاش گوگل برای توسعه سرویس بازی خود بر روی تلویزیون‌های خانگی، Chromecast Ultra، مرورگر کروم و حالا گوشی‌های هوشمند، به نظر می‌آید که این مجموعه تا مدتی دیگر شاهد افزایش چشمگیر کاربران سرویس خود باشد. می‌توان اظهار داشت که سرویس گوگل استادیا یک برنامه درحال توسعه است که همواره انتشار قابلیت‌های جدید را بر روی خود می‌بیند. همچنین این سرویس در مدت اخیر توانسته بازی‌های بسیاری را به برنامه خود دعوت کند و این امر نکته بسیار مهمی برای بازیکنان و کاربران است.

قابلیت پشتیبانی از تمامی گوشی‌های اندرویدی به گوگل استادیا می‌آید

گفتنی است این سرویس توانست هفته گذشته قابلیت استفاده از دسته‌های بازی بی‌سیم را به کاربران خود ارائه دهد و استفاده از این برنامه را برای آن‌ها آسان سازد. در ادامه شایعاتی وجود دارند مبنی بر آن‌که شرکت گوگل قصد دارد برای تمامی گجت‌های لمسی دارای صفحه نمایش، مانند تبلت‌ها، سرویس بازی خود را در دسترس قرار دهد. اگر چنین قابلیتی برای کاربران منتشر شود افراد دیگر نیازی به تهیه دسته بازی ندارند و می‌توانند بدون کنترلر مخصوص شرکت عناوین حاضر در سرویس را تجربه کنند. لازم به ذکر است قابلیت مذکور به هیچ‌وجه تأیید نشده و ممکن است از مراحل آزمایشی نگذرد.


بیشتر بخوانید: دعوت آلمان از توئیتر برای انتقال این شرکت از خاک آمریکا به اروپا


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار