دعوت آلمان از توئیتر برای انتقال این شرکت از خاک آمریکا به اروپا

در پی افزایش تنش‌ها میان ترامپ و توئیتر، یکی از مقامات آلمان با انتشار پستی از این پلتفرم دعوت کرد تا به کشور آلمان نقل مکان کند.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، در پی تهدیدات ترامپ برای مسدودسازی پلتفرم توئیتر، توماس جارزومبک، یکی از مقامات رسمی کشور آلمان توئیتی مبنی بر دعوت این پلتفرم به اروپا منتشر کرد. وی با اشاره به اینکه شرکت توئیتر در اروپا می‌تواند موفق‌تر عمل کند نوشت:‌ «این یک دعوت برای تغییر مکان توئیتر به آلمان است».

اطلاعات تکمیلی دعوت مقامات آلمان از شرکت توئیتر برای تغییر محل دفتر مرکزی آن

این مقام رسمی همچنین در ادامه پست خود نوشت: «در اینجا پلتفرم شما نه تنها می‌تواند دولت را مورد انتقاد قرار دهد، بلکه قادر است با اطلاعات و اخبار غیرواقعی آزادانه مبارزه کند. ما محیط بسیار مناسبی برای فناوری داریم که می‌تواند بهترین گزینه برای شما باشد همچنین من تمام درها را به رویتان باز خواهم کرد».

دعوت آلمان از توئیتر برای تغییر دفتر مرکزی این پلتفرم به کشورشان

گفتنی است که قوانین آلمان ایجاب می‌کند هر شرکت فناوری که صاحب پلتفرم‌های فضای مجازی هست، نظرات و پست‌های خشونت‌آمیز را به سرعت از صفحات خود حذف کند، در غیر این صورت دولت آلمان آن شرکت‌ را ۵۵ میلیون دلار جریمه خواهد کرد. همچنین به نظر می‌آید که آلمان اشتیاق بسیاری برای رشد در حوزه فناوری دارد و شرایط حال حاضر توئیتر می‌تواند موقعیت بسیار مناسبی برای این کشور باشد.


بیشتر بخوانید: حدود ۳۶ درصد کل تاکسی‌های اینترنتی از مسیریاب نشان استفاده می‌کنند ؛ نسخه رایگان سیستم عامل iOS مسیریاب نشان به زودی عرضه می‌شود


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار