توهم گرمازدگی با هوش مصنوعی فوق‌العاده بازی AC: Origins

ویدئویی از تجربه گرمازدگی و توهمات آن در طول بازی Assassin's Creed: Origins منتشر شده است.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، سری بازی‌های Assassin's Creed یکی از معروف‌ترین عناوین ساخته شده در دنیای گیم هستند. تاکنون چند قسمت مختلف از این عنوان ساخته شده که هر کدام از آن‌ها با فراز و فرود‌های مختلفی همراه بوده‌اند.

یکی از قسمت‌های معروف این مجموعه Assassin's Creed: Origins است که در زمان انتشار، توجه گیمر‌های بسیاری در سراسر دنیا را به خود جلب کرده بود. البته باید گفت این قسمت بدون مشکل نبوده و بعضی از گیمر‌ها از آن راضی نبودند.

توهم ناشی از گرمازدگی در بازی Assassin's Creed: Origins

بازی Assassin's Creed: Origins توانست با داستان قوی، ضعف‌های دیگر خود را بپوشاند. حتی در بعضی مواقع اتفاقات پیش آمده در طول بازی بسیار به واقعیت شباهت داشتند. در ادامه ویدئویی برای شما آماده شده است که نشان می‌دهد چگونه پیاده‌روی زیاد در بیابان موجود در Assassin's Creed باعث می‌شود دچار توهم شوید.


بیشتر بخوانید: نسخه اولیه Master Chief Collection اوایل ماه ژوئن به دست کاربران می‌رسد


توهماتی که کاراکتر اصلی بازی به آن‌ها دچار می‌شود از دیدن شهاب سنگ در حال برخورد با زمین تا بارش ماهی از آسمان را شامل می‌شود. افراد زیادی تاکنون به این مرحله رسیده‌اند و آن را بسیار جذاب توصیف کرده‌اند. توهم‌هایی که کاراکتر اصلی در طول حضور در صحرا مشاهده می‌کند بسیار جذاب ساخته شده‌اند و واقعا تشخیص آن‌ها از واقعیت کار آسانی نیست.

در ادامه ویدئوی منتشر شده از این بازی را مشاهده می‌کنید:

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۵ ۱۸ خرداد ۱۳۹۹
اساسینز داستان قوی داره اما دیگه داره خیلی کلیشه می شه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۰ ۱۸ خرداد ۱۳۹۹
اونا بازی میسازن ما هم بازی میسازیم
آخرین اخبار