عضو هیئت رئیسه مجلس گفت: بازنگرداندن خانه‌های سازمانی از سوی برخی نمایندگان، موجب شده مجلس خانه سازمانی نداشته باشد و امیدواریم جلوی این رانت‌خواری برای همیشه گرفته شود.

جلوی رانت خانه‌های سازمانی مجلس گرفته شودحجت الاسلام علیرضا سلیمی، عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با بیان اینکه در ادوار گذشته برخی از نمایندگان خانه‌های سازمانی مجلس را تخلیه نکرده‌اند، گفت: برخی چندین سال پس از دوره نمایندگی برخلاف اینکه بار‌ها از آنها خواسته شد که این خانه‌ها را تخلیه کنند، گوششان بدهکار نبود، همچنین تعدادی از افراد با استفاده از رانت نمایندگی، خانه‌های سازمانی را که مجلس در اختیار آنها قرار داده بود، به ثمن بخس(نیم بها) و قیمت ناچیز خریدند.

حجت الاسلام سلیمی با بیان اینکه این مسئله باعث شده است که مجلس خانه سازمانی نداشته باشد، تصریح کرد: اکنون یک اداره کوچک در شهرستان مهمانسرا دارد. این رفتار غیرقابل دفاع باعث شده است که امروز با یک چالش در این موضوع مواجه شویم و امیدواریم جلوی این رانت‌خواری برای همیشه گرفته شود.

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه قوه مقننه اکنون در حال ساخت خانه‌های سازمانی است، گفت:  البته درباره این خانه‌های جدید هم نگرانی وجود دارد.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
منصور
۱۲:۵۸ ۱۳ خرداد ۱۳۹۹
مجلس در صدر اموره // قبول دارید ؟؟
آخرین اخبار