شریف در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان؛

برخی مسئولان از بالا به مردم می‌نگرند/اجاره بهای 6 میلیونی مسکن، نمایندگان را از بدنه جامعه دور می‌کند

عضو هيئت رئيسه خانه احزاب گفت: برخی افراد وقتی به جایگاهی دست پیدا می‌کنند خود را از بدنه جامعه جدا کرده و از بالا به مردم می‌نگرند.

برخی مسئولان از بالا به مردم می‌نگرنداحمد شریف عضو هيئت رئيسه خانه احزاب در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در واکنش به صحبت یکی از نمایندگان مجلس مبنی بر اینکه در شأن نماینده‌ها نیست که در خانه‌ای با مبلغی کمتر از اجاره بهای 5 الی 6 میلیون تومانی زندگی کنند، اظهار کرد: شخصی که چنین صحبتی می‌کند احتمالا نماینده طبقه‌ای است که توان اجاره چنین منازلی را دارند، تبعا زمانی که فردی نماینده مردم می‌شود باید شرایط خود را با مردم حوزه انتخابیه‌اش تطابق دهد.

وی افزود: این مسئله درحالی است که می‌بینیم اشخاصی در انتخابات حضور پررنگی دارند که فاقد چنین توانایی مالی هستند بنابراین اگر چنین اظهارنظرهایی از سوی نمایندگان صورت می‌گیرد باعث تأسف است.

شریف تصریح کرد: متأسفانه برخی افراد وقتی به جایگاهی دست پیدا می‌کنند خود را از بدنه جامعه جدا کرده و از بالا به مردم می‌نگرند و عمده مشکلات ما نیز به این دلیل است که مسئولان کشور ویژگی‌های همزاد پنداری خود را با مردم از دست داده‌اند.

 عضو هيئت رئيسه خانه احزاب بیان کرد: اکنون محرومیت‌های بسیاری دامن گیر مردم بوده و مشکلات اقتصادی عدیده‌ای در جامعه وجود دارد لذا قانون گذاران باید برای حل چالش‌ها و دغدغه‌های مردم تلاش کرده و معضلات آنان را با پوست و گوشت خود لمس کنند.

دبیرکل حزب همبستگی دانش آموختگان ایران ادامه داد: برخی مسئولان هستند که حتی سالی یک بار با وسیله حمل و نقل عمومی رفت و آمد نمی‌کنند و اکنون اگر درباره صحبتی که درباره شأن نمایندگان به میان آمده از فردی که این صحبت را به زبان آورده سوال شود ممکن است بگوید که نمایندگان مجلس به دلیل کثرت مراجعه کنندگان به نماینده ها باید خانه‌ای در خور داشته باشند این در حالی است که بسیاری از نمایندگان در دفاتر از موکلان پذیرایی می‌کنند لذا طرح چنین مباحثی تنها ما را از بدنه جامعه دور می‌کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۳ ۰۱ دی ۱۳۹۶
انشالله مشکلات به خوبی رفع بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۶ ۰۱ دی ۱۳۹۶
باید مسکن ارزون بشه
Iran (Islamic Republic of)
منصور
۰۹:۵۷ ۰۱ دی ۱۳۹۶
عجب
Iran (Islamic Republic of)
منصور
۰۹:۵۴ ۰۱ دی ۱۳۹۶
من دلم برا مسئولین میسوزه//خیلی برامون زحمت میکشن//مرگ بر ترامپ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۷ ۰۱ دی ۱۳۹۶
مرگ بر امریکا
Iran (Islamic Republic of)
منصور
۰۹:۵۲ ۰۱ دی ۱۳۹۶
اینکه اکثر عالیمقامان از بدنه مردم نیستن و بدنبال تجمل پرستی هستن را هم خارجی ها میدانن//به همین خاطر تلاششان برای نفوذ بیشتر شده//
این موضوع را منه بیسواد هم فهمیدم //اگر این موضوع را مسعولین نمیدانن!!!!!!!!!
آخرین اخبار