رئیس پلیس آگاهی استان از دستگیری سارقان حرفه‌ای منزل و اعتراف به ۱۷ فقره سرقت دربجنورد خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،   سرهنگ مقصود رستگار اظهار داشت : در پی وقوع چندین فقره سرقت منزل، مراتب در دستور کار کاراگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

این مقام انتظامی افزود: با بررسی کاراگاهان پلیس آگاهی، آثاری از صحنه وقوع سرقت جمع آوری که با بهره گیری از اقدامات فنی پلیسی و انگشت نگاری یک نفر متهم سابقه دار به هویت مشخص دارای سابقه کیفری مرتبط با سرقت منزل و اماکن در استان خراسان رضوی که در سطح استان خراسان شمالی تردد‌هایی داشته شناسایی شد.

رئیس پلیس آگاهی استان گفت : در ادامه پی جویی گاراگاهان پلیس حضور متهم موصوف در سطح استان محرز شد لذا طی هماهنگی قضایی در یک عملیات غافلگیرانه و ضربتی دستگیر و به مقر انتظامی دلالت شد.

این مقام انتظامی افزود : با تحقیقات و بازجویی‌های فنی سارق حرفه‌ای به مشارکت یک نفر همدست اعتراف که در بازرسی از منزل وی و از داخل خودرو ۲۰۶ سارق تعدادی اقلام مسروقه کشف و ضبط و متهم دستگیر شد.

سردار مظاهری در پایان خاطر نشان کرد: در تحقیقات تکمیلی متهمان به ۱۷ فقره سرقت اعتراف که با دستور قضایی هردو نفر با قرار بازداشت موقت روانه زندان شدند.

 

انتهای پیام/ه

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.