رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی گفت: مراسم ۱۴ و ۱۵ خرداد در تمامی مساجد دایر استان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود.

 حجت الاسلام  ملایی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ،گفت: در آستانه سی و یکمین سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی ره و پنجاه وهفتمین سالگرد قیام خونین یوم الله ۱۵ خرداد این مراسم در سراسر استان درمساجد و حسینیه هایی که فعال بوده و اجازه بازگشایی و اقامه نماز را دارند با رعایت دستورالعمل های بهداشتی برگزار میشود.

او افزود:در شرایط ناشی از ویروس کرونا و به جهت ضرورت رعایت مسایل بهداشتی و مصوبات ستادمقابله باکرونا ؛امکان برگزاری مراسم و اجتماعات بزرگ؛محوری و با فراخوان و دعوت عمومی از احاد مردم مومن و انقلابی امکان پذیر نمی باشد و تمرکز ویژه برتبیین و استفاده از بستر رسانه وفضای مجازی و نیز تبلیغات محیطی می باشد.


بیشتر بخوانید: مکان‌های برگزاری مراسم ۱۴ و ۱۵ خرداد در خراسان جنوبی


ملایی بیان کرد: باتوجه به محدودیت های ناشی ازکرونا امسال در نوع برگزاری مراسم بزرگداشت 14و15 خرداد، تمرکز بر تبلیغات گسترده محیطی و فعالیت های فراگیر فرهنگی از قبیل برگزاری مسابقات تببین و بازنشر وصیت نامه سیاسی الهی امام راحل عظیم الشان ؛سبک زندگی؛سیره و مکتب سیاسی ان عزیز سفرکرده بابهره حداکثری از ظرفیت فضای مجازی و شبکه های اجتماعی مدنظر می باشد.

انتهای پیام / ط آ

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار