فرمانده ناحیه مقاومت بسیج از برگزاری بیش از ۲۰ برنامه‌ی محوری در سطح استان خبر داد.

 به گزارش  خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند  ، سرهنگ صادق احمدی فرمانده‌ی ناحیه‌ی مقاومت بسیج بیرجند ضمن گرامیداشت سالروز ازادی خرمشهر گفت تلاش کرده ایم امسال در بزرگداشت ابن روز ۲۰ برنامه‌ی محوری و ۲۰۰ برنامه گوناگون در سطح رده‌ی مقاومت بسیج داشته باشیم .

وی افزود گردهمایی صمیمی با رزمندگان عملیات بیت المقدس " وتقدیر از جانفشانی‌های این عزیزان جزء اولین برنامه ها‌ی ما می باشد.

صادق احمدی در ادامه بیان کرد از دیگر برنامه‌های ما غبار روبی و عطر افشانی مزار شهدا " گرد همایی مسئولین و نیرو‌های ادارات " نشست دانش اموزان با مادران شهدا و توزیع غذای گرم بین نیازمندان می باشد.

 
فرمانده‌ی ناحیه‌ی مقاومت بسیج با اشاره به قرار گرفتن در استانه‌ی شب‌های قدر و برنامه ریزی‌های به عمل امده در خصوص برگزاری هر چه با شکوه تراین شب‌ها گفت: برنامه ریزی کرده ایم که در این شب‌ها یاد ونام شهدای بیت المقدس گرامی داشته شود
وی در ادامه افزود با توجه به نزدیک شدن به ارتحال امام رحمه الله علیه در شب ها‌ی بایانی ماه مبارک از مردم حزب الله دعوت میکنیم که در مراسم بزرگداشتی که به این منظوردر حسیینیه جماران با سخنرانی حجه الا اسلام ماندگاری برگزار خواهد شد شرکت نمایند.

انتهای پیام / ط ا

برنامه‌های پر بار در بزرگداشت سالروز ازادی خرمشهر

برچسب ها: بسیج ، دفاع مقدس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار