نگرانی از افزایش آمار مبتلایان به بیماری کرونا در جوانرود

فرماندار جوانرود با اظهار نگرانی از افزایش آمار مبتلایان به بیماری کرونا گفت : این شهرستان در حال حاضر شرایط پذیرش مسافر و گردشگررا ندارد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ رستگار یوسفی فرماندار جوانرود گفت : باوجود تمام زحماتی که در طول ۲ماه گذشته برای تعطیلی بازاریان، اماکن عمومی و مراسمات دینی و مذهبی، عزا و عروسی انجام گرفت متاسفانه وضعیت کرونایی این شهرستان قرمز و نگران کننده است و مردم باید همچنان فاصله گذاری اجتماعی و شیوه نامه‌های بهداشتی را رعایت کنند.

او گفت : در صورت تشدید اوضاع مجبور به اعمال محدودیت‌های بیشتری همچون تعطیلی بازار، اماکن عمومی، بوستانها، دفاتر پیشخوان، کافی نت ها، آیین‌های عزا و عروسی و دیگر مراسم‌ها خواهیم شد.

فرماندار جوانرود به اعمال محدودیت‌ها و رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی در ناوگان حمل و نقل درون شهری و برون شهری، اماکن ورزشی و اماکن اقامتی تاکید کرد.

یوسفی با بیان اینکه این محدودیت‌ها به تنهایی کارساز نیست افزود: از مردم انتظار داریم که همچون ماه‌های گذشته برای مقابله با کرونا مسایل بهداشتی را با جدیت رعایت و به توصیه‌های ارایه شده توجه کنند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان جوانرود از افزایش آمار مبتلایان این شهرستان به ویروس کرونا خبر داد و گفت: متاسفانه تاکنون تست ۱۱۱ نفر در شهرستان جوانرود مثبت و تست ۷۰ نفر دیگر نیز جهت آزمایش به استان ارسال شده است.

 مولود حسینی افزود: ۵۵ نفر هم در قرنطینه خانگی به سر می‌برند.

او از بی توجهی‌های برخی از شهروندان در روز‌های اخیر و در زمان برداشتن محدودیت نسبت به خطر بالای بیماری کرونا برای سلامتی خودشان و سایر افراد جامعه ابراز نگرانی کرد و افزود: اگر مردم دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت نکنند، متاسفانه وضعیت وخیم ترخواهد شد.

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار