گسترش ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از طریق موج فضای مجازی

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمان گفت: با وجود محدودیت‌های بهداشتی کنونی از ظرفیت‌های بنیاد در اطلاع رسانی و فضا‌های مجازی برای سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) و بزرگداشت ۱۵ خرداد استفاده می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،  احمد گروئی ساردو ، مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمان گفت: حفظ سلامت ایثارگران و همکاران هر دو جزو اولویت‌های کاری ماست و در این ایام هر روز بیشتر از قبل رعایت می‌شود.

او تصریح کرد: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و خدمت به جامعه ایثارگری در حوزه‌های مختلف علمی، فرهنگی، اقتصادی، بهداشت و درمان از راهبرد‌های اصلی بنیاد شهید و امور ایثارگران است.

گروئی ساردو عنوان کرد: امروز جامعه ما نیازمند ایثار اجتماعی است تا در مواقعی که کشور دچار بحران‌هایی از قبیل شیوع ویروس کرونا است همه اقشار مردم با یکدیگر همدل و بسیج شده و با ترویج روحیه ایثارگری، کشور را از این بحران عبور دهند.

او با بیان اینکه هم اکنون در فضای مجازی همه‌ی اقشار جامعه به ویژه جوانان و نوجوانان استفاده می کنند اظهار داشت: سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) فرصتی برای تبیین و اهمیت فرهنگ ایثارگری و شهادت و آشنایی نسل‌های مختلف به ویژه نوجوان و جوانان با رشادت‌های رزمندگان است.

گرویی ساردو با اشاره به ۱۵ خرداد سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) اشاره و تصریح کرد: در همین راستا هر ساله برنامه‌های متنوعی برای این روز پیش بینی و اجرا می‌شد که امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا نوع و شکل برنامه تغییر کرده است.

او با بیان اینکه امسال برنامه‌های ۱۵ خرداد به صورت مجازی برگزار می‌شود، گفت: تمهیدات لازم در این زمینه پیش بینی شده است.

گروئی ساردو همچنین به ارائه خدمات به خانواده‌های شهدا و ایثارگران در این ایام و با توجه به شیوع ویروس کرونا اشاره و اظهار کرد: این خدمات بدون مراجعه حضوری انجام می‌شود.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار